וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי מתהוללת באירופה

וואלה! סלבס

29.6.2011 / 11:07

בר רפאלי מעדכנת שעזבה את רומא וגם את ונציה, לכאורה עם הרכש החדש, דיוויד פישר. וואלה! סלבס מעדכנת שהסנסציה תמשיך את מסע התענוגות שלה במוקדים נוצצים באירופה. סה לה וי

אחרי שסיפרנו לכם על הבויפרנד החדש של בר רפאלי מזה שלושה שבועות העונה לשם דיוויד פישר, איש עסקים בן 35 מהרצליה פיתוח, ועל החופשה המשותפת שלהם ברומא, בחתונת נכדו של סמי עופר - שעל פי מקורבים למערכת היתה עמוסה באושיות הון ושלטון - עכשיו, מיז רפאלי משגרת תמונה לחשבון הטוויטר שלה (כמובן, בלי פישר) כשהיא מתפייתת בשפה האנגלית: "Leaving Venice..... Hard goodbye. But will see each other soon ;)".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרידה קשה. רפאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובעברית: עוזבת את ונציה, פרידה קשה. אבל נתראה בקרוב. קריצה. שגרירים של נערת הזוהר שיתפו שרפאלי תמשיך את הווקאנס בחלקיה של אירופה הנוצצת והבוהקת. בימים האחרונים רפאלי קורצת רבות בחשבון הטוויטר שלה, גם הפעם כשהיא מפלרטטת עם העוקבים אחריה בניסוחים מדאיגים מעדות ההארי קרישנה. הנה, לפני שלושה ימים הרצתה זו בפני עולם ואינטרנט: "החיים יפים חייכו אליהם בחזרה". גם לפני טוויט זה שלחה פניני ניו אייג' כמו: "חשוב מאוד. די לדאגות, התרחקו מאנשים טיפשים ולכו לעשות חיים."

כל שנותר לוואלה! סלבס הוא רק לקרוץ לך עם פלאשים בשדה התעופה לכשתנחתי פה. נשמה, כבר מתגעגעות. לא לשכוח להביא טובלרון מהדיוטי פרי, שמעת?

דיוויד פישר. ניר חורי
לה ניו בויפרנד. פישר/ניר חורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully