וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירית רחמים סוגרת חשבון עם הבעל

יוני פרוים

20.6.2011 / 9:19

לירון בסיס, בעלה של אירית רחמים, טוען שהוא כן שלח לה קלטת מהבית ולא מתרגש שהיא מביאה הביתה מיליון שקל. גב ונטלי מדברים על הרומן שלא התפתח ויניב רוחן רק שמח לרדת 13 קילו

אבי כהן

"אני הבאתי את דרך החיים שלי להישרדות. להיות מגוונת ולא להיות גלויה באסטרטגיה". כך סיכמה זוכת הישרדות אירית רחמים את המשחק של העונה, שהסתיים אתמול (ראשון) בגמר בהיכל נוקיה בתל אביב. רחמים מבארת: "בפרקים הראשונים אמרו 'מי זו?' הצחקתי אותם, הייתי רקדנית, הייתי חקיינית. בשלב השני פתאום רואים אותי רק מנצחת במשימות".

יניב רוחן, המתמודד שהגיע לרביעיית הגמר אבל נשאר הרחק מאחור אחרי שאירית הביסה אותו עם קולות הבוחרים מהבית, דווקא נראה מרוצה מהבחירה בשורדת האחרונה. "זה רק משחק, צריך לדעת להפסיד וזה לא ביג דיל, אפילו שזה כסף וזה מיליון. מבחינתי ומבחינת המשפחה שלי אני הזוכה". הניצחון האמיתי מצדו של פועל הזבל מפתח תקווה היה שבזכות התוכנית השיל ממשקלו 13 קילו שווארמה: "הגעתי להישרדות 97 קילו, היום אני 84. קיבלתי מתנה, לפחות זה יצא לי מהישרדות".

ואם תהיתם מה אירית תעשה עם המיליון, תדעו שבמשפחת רחמים-בסיס לא מתרגשים מהכסף. "אתה חושב שזה המיליון הראשון שלה?" שואל בעלה של אירית, הכדורגלן לירון בסיס. "הכסף לא מרגש אותנו. מה שמרגש זו היוקרה. אירית עשתה מהלכים והגיעה למה שהגיעה בזכות". אדריכלית האירועים מצידה, מיהרה לתקן את הרושם: "אם אישה עובדת מהבוקר עד הלילה, כנראה שאין לה הרבה מיליונים". רשמנו בפנינו. לבסיס גם יש טענות כלפי הפקת "הישרדות" שלטענתו לא שידרה לאירית את הקלטת ששלח לה מהבית, ובמקום זה בחרה להראות את מנהלת משק הבית מתקינה לאירית מנה: "אני שלחתי מהבית וערוץ 10 לא הראו את זה, וזה מה שהרגיז אותי. אני קיבלתי למחרת אלפי טלפונים".

ומה יהיה עכשיו עם הפיינסליטים גב פשטי ונטלי כבסה? כנראה שאלה ימשיכו לחפור במשחק הרגשי שהלך ביניהם על האי. "אני לא אגיד שלא היה לי קראש על גב", סיכמה נטלי, שגם הכחישה שהיא נמצאת כרגע בזוגיות עם הסטייליסט גל אפל וגב אמר: "לא יכולתי לתאר את עוצמות הרגש, כי הייתי שקוע במשחק ורציתי בת ברית, לא בת זוג".

וואלה! סלבס חושבת שהגיע הזמן לתלות את הבנדנה.

צילום: אבי כהן
עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully