וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט טייב הצליחה לעצבן את חנה וינטור

חנה וינטור | צילום: שוקה כהן, אביב חופי, פביאן קולדורוף, יחצנים

27.5.2011 / 1:37

גיורא רוטמן במדור של חנה וינטור. שוקה כהן
גיורא רוטמן במדור של חנה וינטור/שוקה כהן

שהשורד גיורא רוטמן לא יתפלא אם לא ישרוד את ציפורניה של חנה וינטור. חמוד, אם תכננת לקבל קמפיין לנזקי השמש וקמפיין לקרציות אז דע לך שמועמדותך בהם מובטחת: בלי מילה על ההזנחה של עור פניך - מה תגיד על הזקן בטקסטורת חול לחתולים, סמרטוטישרט, סווטשרט מעולף (לא, אני מתה), מכנסיים בעיצוב אל קעידה, וסניקרס שלא קשורות לתבשיל המקולקל הזה בשום צורה או אופן, האם זו האסטרטגיה שלך בעולם הפלאשים, או שסתם עשית שופינג בפחי האשפה של גיא זוארץ?

אסתי גינזבורג במדור של חנה וינטור. אביב חופי
אסתי גינזבורג במדור של חנה וינטור/אביב חופי

למרות שמגזין ווג ראיין אותה בענייני פאשן, אסתי גינזבורג עדיין קלולסית כשזה מגיע לבחירותיה האישיות. במקום להוציא לנו את העיניים עם אאוטפיטים מעוררי קנאה, בחרה גינזבורג בטוטאלוס של חובטת שטיחים מדליית אל כרמל: מלבד שפכטל זוהר ופריזורה מעצבנת, גינזבורג התעטפה בפיס מצלק קרניות שלא ראוי להקרא שמלה. חנה וינטור בטוחה שבחתונתך עם בח"ל, עדי קייזמן, הבופה יהיה היסטרי, אבל לגבי שמלת הכלולות היא מאוד מודאגת. תרגישי חופשי להתייעץ איתי לגביה, אוקיי?

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד שחנה וינטור התרגלה להיפסטרית יוניק שנינט טייב היתה, פושטת זו את התחפושת המאגניבה ועושה מהפך וחוזרת אל דרכיה הפריפריאליות. חמודה, הפריזורה נשכחת, השמלה אגבית, ובליווי השוז ואוסף המתכות שלצווארך מתקבלת נערה שגנבה לדודה הבורגנית שלה את המלתחה. לא יפה לגנוב, תשאלי את וינונה ריידר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות נתוניה המשגעים, סיון קליין מצליחה לשגע רק את עתי שולברג וליהיא גרינר הקנאית. או שלא. חנה וינטור משתגעת איך עלמה כה יפה כמו קליין הכבידה על הטוטאלוק הפוטנציאלי, כשלא אספה את הפריזורה והדגישה את הטופ הנהדר והחצאית הטרנדית. לגבי נעלי הפיפ טואו מעוררות הפיהוק, תעירי אותי כשתשליכי אותם הפחה, אוקיי?

צאי מזה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה לא סוד שחנה וינטור מחבבת את שני כהן, אבל היא חייבת להחמיר עמה רק בגלל הנטייה של זו לפספס ולבחור באאוטפיטים שיאים יותר לסבתא של קשת ליבליך. למרות הגזרה הנהדרת של שמלה זו, הדפס בד אביבי זה גורם למתבוננת לאלרגיות לא נעימות. מלבד זאת, הגרבונים מיותרים והשוז ממש אבל ממש לא קשורות. כמה פעמים אמרתי לך להפסיק לעשות שופינג עם עלמה זק, הא?

חצי זיווה

יאנה קלמן, אירית רחמים. שוקה כהן
יאנה קלמן, אירית רחמים/שוקה כהן

קוראים יקרים, חנה וינטור מעבירה לכם את השיפוט בפעם זו: מי גרמה לכם להתקף קטרקט, האם זו אירית רחמים והאאוטפיכס של טראנסקסואל שכולל: צעיף להסתרת הגרוגרת, סמרטוטופ עולב, מכנסוני ליהיא גרינר וזוג בטונאדות בתור שוז? או אולי זו יאנה קלמן שהתבלבלה ויצאה את ביתה בפיג'מת בייבידול מרדימה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully