וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ VS נרקיס

לילה אודינייב

22.3.2010 / 15:59

שני מלכי הפלייליסט הבלתי מעורערים של הרדיו נמצאים באמצע סכסוכון, שצמח על רקע החלפת מלך אחד במלך שני כפרזנטור של סלטי צבר. וואלה! סלבס חומוס עושים באהבה או לא עושים בכלל

אנשיו של קובי פרץ, שהשתתפותו בקמפיין "סלטי צבר" בוטלה בעקבות פתיחת החקירה נגדו בחשד להעלמות מס, לא מרוצים ממה שקורה. על פי הפרסומים, פרץ היה אמור לקבל סכום נמוך בחצי מהסכום שמחליפו ליאור נרקיס אמור לקבל (20 אלף דולר לפרץ ו-50 אלף דולר לנרקיס), אך המקורבים טוענים כי הזמר המחומצן היה אמור לקבל בכלל 40 אלף דולר.

מקורבים לנרקיס אמרו לוואלה! סלבס כי המו"מ התנהל במקביל עם שני הזמרים במשך כחודש, ומה שהכריע את הכף לטובת פרץ היה ההבדל בדרישות השכר. אנשי פרץ טוענים כי זהו ניסיון של נרקיס להציל את כבודו, ולהסביר מדוע היה הבחירה השנייה לקמפיין.

- שרית בירן לפרץ, לא מפרגנים.
- "את באמת מאמינה למה שאת אומרת? אני במקום מנהליו של ליאור הייתי שותקת כדי לא לצאת יותר פתטי ממה שהוא כבר יוצא. הרי עובדתית סגרו עם קובי ולא עם ליאור, והוצע לו שכר מאוד גבוה, של כמה מאות אלפי שקלים. בגלל המסכת שרשות המסים מנהלת נגד קובי, הקמפיין בוטל, וליאור צריך להיכנס לנעליו הגדולות של קובי. הוא לעד יישאר הבחירה השנייה של סלטי צבר".

- אלון אמיר, מנהל היח"צ של נרקיס, הוא יוציא חשבונית?
- "ניהלנו מו"מ באווירה מאוד חיובית מול החברה, כל אחד יודע מה האמן שלו יכול לעשות וכמה הוא שווה. ברגע שהקמפיין עם קובי לא יצא לפועל, מהסיבות הידועות, המשכנו מהמקום שהפסקנו. החברה באה לקראתנו, ובסופו של דבר אנחנו אלה שעושים את הקמפיין".

במשרד היח"צ של סלטי צבר סירבו להתייחס לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully