וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי תורג'מן נוקמת

לילה אודינייב

11.2.2010 / 19:06

הרווקית, שאם תצטרך קצת כסף מהצד, תמיד תוכל לחלטר בתור הכפילה של אילנית לוי, תובעת את ארוסה לשעבר על סך 200 אלף שקל, בגלל שביטל את חתונתם ברגע האחרון. וואלה! סלבס לעולם לא תסלח לאמה על שאמה ביטלה לה את המנוי למעריב לנוער לפני שנתיים

נטלי תורג'מן, מתמודדת "הרווק", סיפרה לגיא גיאור בתוכנית השבוע כי ננטשה ימים לפני החופה. מתברר כי לפני שנתיים היא ובן זוגה זה שנה וחצי, תומר כנפו, עמדו להינשא בחתונה מפוארת, עם 700 מוזמנים כמה שמלות כלה. כנפו, לדברי תורג'מן, ביטל את החתונה שישה ימים בלבד לפני היום הגדול, והותיר את תורג'מן שבורת לב ועם התואר "רווקה".

מקורבים לתורג'מן סיפרו לוואלה! סלבס כי כנפו הבריז בשל אהבה חדשה. מקורביו של כנפו דווקא טוענים כי הוא ותורג'מן לא הסתדרו, וההחלטה על הביטול היתה הדדית. כך או כך, תורג'מן לא השלימה עם המצב, והחליטה לתבוע את האקס-ארוס על סך 200 אלף שקל בגין הפרת הבטחת נישואין, הוצאות חתונה ועוגמת נפש.

- אסף בוטח, עורך הדין של כנפו, הוא זכאי?
- "השתתפותה של גב' תורג'מן בתוכנית הטלוויזיה המדוברת מעידה עד כמה מופרכת תביעתה כנגד מרשי, שכן, באותה תביעה היא מעידה על הקושי הרב שנוצר אצלה, בעקבות ביטול החתונה, ביצירת קשר עם גברים".

- תומר כנפו, חתן במנוסה?
- "מים שקטים חודרים עמוק. צריך להיזהר ממנה כמו מאש. אני זה שמלכתחילה מימן את הוצאות החתונה. היא החליטה לתבוע אחרי שהיא שמעה שקניתי בית חדש וג'יפ האמר".

מערוץ 10 נמסר: "הנושא המדובר נמצא בהליכים משפטיים".

וואלה! סלבס שואלת, שולחן 5, איפה השמחה, שולחן 5?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully