וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב סביון למתחילים

לילה אודינייב

7.12.2009 / 11:03

תמיד תהיתם איך הניג'ס הרשמי של הבית פתח בקריירת מעשי הקונדס? הטעימה הראשונה התרחשה בגיל 4 עם מטבע שנעלם בנחיריים שלו והביא אותו לביה"ח. וואלה! סלבס כיתה טיפולית

אם חשבתם שאביב סביון, איימת הכריות והמלחיות של בית האח הגדול, החליט לפני חודש להיות ניג'ס בלתי אפשרי - טעיתם - הוא ככה כבר מגיל 4. וואלה! סלבס חיטטה וגילתה, כי כבר לפני 22 שנים, הילדון סביון פקד את חדר המיון לאחר שאחד התעלולים שלו כשל. הארוע קרה כשאביב בן הארבע ואבא שלו שיחקו בבית במחבואים, אבל הקונדסון החליט שהוא לא רוצה להחביא את עצמו – אלא דווקא מטבע של 10 אגורות, שמצא על הרצפה. אביב הקטן חשב והתלבט, ולבסוף הגיע למסקנה שהמקום הכי מסתורי ומוצלח להחביא בו את המטבע הוא האף שלו, והכניס אותו עמוק לתוך הנחיר.

אחרי שהוריו המבוהלים הבינו מה הילד עולל לעצמו, הם התחילו לנסות לחלץ את המטבע, אבל לא הצליחו. אביב וההורים הגיעו לחדר מיון בתל השומר, שם הרופא הוציא את המטבע ההיסטורי עם פינצטה ונתן אותו לאביב במתנה - כדי שישמור עליו ויזכור שלפעמים השטויות שלו עלולות להסתיים באסון, עובדה שהוא עד היום לא הפנים.

- משה סביון, אבא של אביב, אם הוא איבד את חוש הריח בתקרית זה יכול להסביר הרבה דברים...
- "כבר כשהיה ילד קטן אביב אהב לעשות מעשי קונדס, הוא רצה להעלים את המטבע ולראות אם אני מוצא אותו, בסוף מצאתי - בתוך האף שלו".

וואלה! סלבס מחביאה בחזיה מספיק קופסאות שימורים למקרה של מלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully