וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נגענו: שוש עטרי מתקמבקת

הפרשן

18.9.2006 / 13:07

עוד קומניקט גאוני מבית היוצר של היח"צנים שלא נס ליחם, במסגרת המשחק אתגרו את דסק הקומניקטים של וואלה! סלבס

קבלו את הקומניקט:

"קאמבק לשוש עטרי!!!

שוש עטרי חוזרת למסך הקטן ומצטלמת לסדרה החדשה של ערוץ 2 'משפחת פוליאקוב'. לרגל הצילומים הגיעה עטרי לרבקה זהבי על מנת שתותאם לה פיאה לסדרה החדשה. אחרי שהיא ראתה עם הפיאה שמתאים לה גוון אדמוני, רבקה זהבי צבעה את שיערה.

שוש עטרי עושה בימים אלו קאמבק למסך הקטן, והפעם ללב הפריים טיים של ערוץ 2 לקראת השתתפותה בסדרה חדשה "משפחת פוליאקוב".

שוש, הגיעה לרבקה זהבי למדידות של פאות לסדרה, והתלהבה מהתוצאה. מייד במקום, החליטה לעשות "מייק אובר", ורבקה צבעה את שיערה בגוון אדמוני.

עטרי, הנה אחת מגל שינויי השיער העובר על סלבריטאיות ארצנו: מיכל ינאי ואפרת בוימולד וכמובן הפוני של נינט. מרבית הסלבריטאיות עשו את השינוי לאחר שמדדו פאות ותוספות אצל רבקה זהבי".

(מתוך מייל יחסי-ציבור, 17.9.06)

הפרשן

* הפרשן מקדם בברכה את הקאמבק של שוש למסך הקטן, ומזכיר לכולם את המתומנים הכחולים ולבנים של שעשועון הידע 'פיצוחים', לכל מי שתהה האם טרנזיסטור (שם תקלטו רשת ג' ורדיו לב המדינה) נחשב למסך קטן.

* רבקה זהבי היא אמנית. לכן מתואר בקומניקט תהליך חבישת הפיאה כצביעה והפרשן מצטט: "שוש... החליטה לעשות 'מייק אובר', ורבקה צבעה את שיערה בגוון אדמוני". היחצנית מנכסת לגברת זהבי תכונות אלוהיות של ממש. או שסתם הפרשן חש ומדובר בצבע אמיתי...

* הקומניקט חוטא בחוסר-טאקט לא-אנושי ומזכיר בנשימה אחת את בוימולד ונינט בתור נשים ששאבו השראה אחרי שמדדו פאות זהבה. האם זה מתוך הרצון למשוך תשומת לב או טעות אנוש?

* ובכלל - אם פאות זהבה בסך הכל מספקות השראה לסלבס שבוחרות אחר-כך בדבר האמיתי (ספר, צבע) - ממה רבקה זהבי מתקיימת? האם היא פילנטרופית?

* והעיקר שהפוני של שוש חדש חדיש ומחודש. ב-בר-ברל-ברלין-בריליינט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully