וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנקונדה תפוסה: ניקי מינאז' התחתנה עם עבריין מין

22.10.2019 / 12:08

כמה קלאס, כמה סטייל, הראפרית העצבנית שמנהלת בשנה האחרונה מערכת יחסים עם קנת' פטי, עבריין מין מורשע שישב בכלא - חשפה שנישאה לו אתמול בהפתעה. מעתה, ניקי מינאז' היא ברבי, אבל תפוסה רשמית. וואלה! סלבס באנג באנג

ניקי מינאז' מגלה שהתחתנה בסרטון/אינסטגרם

קשוחים וקשוחים נכבדים, אם חשבתם להתחיל עם ניקי מינאז' - אחת הראפריות הכי מדוברות ופעילות בעשור האחרון, פספספתם את ההזדמנות: הברבי הקשוחה בת ה-36 גילתה אתמול (ב'), שנישאה לבן הזוג החדש-ישן שלה, קנת' פטי. מה הקטע? המפיק המוזיקלי בן ה-41, אם לא שמעתם, הוא עבריין מורשע שבילה לא פחות מעשר שנים שלמות בכלא (!), כיוון שהורשע בעבר בניסיון לאונס ובהריגה מדרגה ראשונה. קסום!

רכלו על הכלה מניקי מינאז' באינסטגרם

ניקי מינאז' ובעלה. אינסטגרם, צילום מסך
קבלו את החתן והכלה. ניקי מינאז' עם בעלה הטרי, קנת' פטי/צילום מסך, אינסטגרם
ניקי מינאז' ובעלה. אינסטגרם, צילום מסך
ממש כמו כל זוג בורגני. בערך/צילום מסך, אינסטגרם

כבר בתחילתו של הקשר המחודש בין מינאז' (ששמה האמיתי הוא אוניקה טניה מראז') לפטי, אי שם בסוף 2018, כוכבת הארנ'בי גילתה שהתאהבה בגברבר אי אז כשהייתה פחות או יותר בת 16, כשהשניים חיו יחד ברובע קווינס שבניו יורק. 20 שנים אחר כך, הוא הספיק להסתבך, הרג ונשלח למאסר, רק כדי להשתחרר ולשוב לזרועותיה של הגברת שהפכה לסופר מפורסמת.

עוד בוואלה!

בתיאבון: החבר העבריין של ניקי מינאז' מלקק את כפות הרגליים שלה

לכתבה המלאה

אז אי, חבריה גילו שהיא רואה באהבה הראשונה שלה כ"אדם טוב, שממש השתנה מאז ימיו בכלא". כך שממש מההתחלה הראפרית חשה מוכנה מספיק כדי להתחתן עם הבחור ואפילו להביא איתו המון ילדודס מחוספסים - כדי לשים את העבר של השניים מאחוריהם - במיוחד לאור המוני המצקצקים על הקשר בינם ברשתות החברתיות (להם ענתה "לכו לעזאזל, אינטרנט, אתם לא תנהלו לי את החיים"). אה, בדרך ניקי גם גילתה כמה פעמים היא וקנת' מקיימים יחסי מין בכל יום ביומו.

ניקי מינאז' והחבר בג'קוזי. אינסטגרם, צילום מסך
אוהבים להשתובב במים. ניקי מינאז' ואהובה/צילום מסך, אינסטגרם

אתמול, כאמור, פרסמה סרטון באינסטגרם שבו תיעדה כובעים עליהם כיתוב "כלה" ו"חתן", לצד ספלים עליהם נכתב "מר" ו"גברת" בהתאמה - זאת לצד הכיתוב שלא משאיר מקום לספקות: "אוניקה טניה מראז' פטי, 21.10.19", שכלל אימוג'י של חתן וכלה כמובן. משמח? תלוי את ימי שואלים.

חברותיה המפורסמות, כמו הדוגמנית וויני הארלו או כריסטינה אגילרה, בירכו אותה בתגובות ברשת. "מזל טוב מלכה", כתבה אגילרה הדיווה, בעוד שהבסטי של קים קרדשיאן, השחקנית להלה אנתוני, כתבה לה בהתרגשות "סוף סוף עשית את זה". הכי מרוגשות עבור הברבי, אבל מה עם ביונסה או אריאנה?


וואלה! סלבס נישאה לעצמה. זה היה טקס נהדר.

ניקי מינאז'. אינסטגרם, צילום מסך
בנים, פספסתם את ההזדמנות/צילום מסך, אינסטגרם
ניקי מינאז' על השטיח האדום, 2014. GettyImages
קראו לה מיס פטי, לא ליידי אנקונדה/GettyImages
ניקי מינאז' והחבר, קנת' פטי. אינסטגרם, צילום מסך
תמיד ניחנה בסטייל... מינאז'/צילום מסך, אינסטגרם
ניקי מינאז' והחבר, קנת' פטי. אינסטגרם, צילום מסך
נמברוק או משהו. ניקי מינאז' וקנת' פטי/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully