וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גרם לנסיך הארי לפרוץ בבכי? צפו

צילום: גטי

16.10.2019 / 12:30

במהלך נאום שנתן הנסיך הכי חמוד בגלקסיה, הוא לפתע החל להיחנק מדמעות ועצר את הנאום לכמה שניות על מנת להירגע, אז מה גרם לו להפגין כל כך הרבה רגשות? וואלה! סלבס מנגבת את הדמעות

הנסיך הארי/צילום מסך

שומו ושמיים! המלכה מתהפכת במיטתה - בן למשפחת המלוכה הפגין רגשות בפומבי והזיל דמעות. כן, אם חיפשתם הוכחה לכך שלנסיכים אין באמת דם כחול, נראה שהנסיך הארי סיפק אותה ובגדול כשנאם בערב התרמה למען ילדים בעלי מוגבלויות באירוע השנתי של WellChild awards.

הנסיך הארי. GettyImages
משתנק. הארי/GettyImages

הנסיך המתוק, שפוקד את האירוע כבר כעשור, עלה לבמה והחל לספר על כך שלפני כשנה, כשהגיע לאירוע - הוא ואשתו, מייגן מרקל, ידעו שהם בהריון אבל לא יכלו לספר על כך לאף אחד וסיפר כיצד הוא ואשתו לחצו ידיים חזק במהלך כל האירוע כי ידעו שבקרוב גם הם יהיו הורים, "שנינו חשבנו איך זה יהיה כשנהפוך להורים יום אחד", אמר הנסיך, "ואיך זה יהיה לעשות ככל שביכולתנו על מנת לעזור ולהגן על הילד שלנו במידה ויגדל עם מוגבלויות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הנסיך הארי. GettyImages
לנגב לך?/GettyImages

בשלב הזה, נראה כי הארי לא יכול היה להתאפק יותר והחל להשתנק על הבמה תוך שהוא מנסה לעצור את הדמעות שחנקו את גרונו. בשלב מסוים, הוא פשוט עצר את הנאום וניסה לנשום ולהירגע - אז ניגשה אליו מנחת האירוע, ליטפה אותו וניסתה להרגיע אותו תוך שהקהל מוחא לו כפיים ומתרגש ביחד איתו.
וואלה! סלבס משתנקת רק כשהיא רואה שהפיצה השכונתית סגורה.

הנסיך הארי. GettyImages
מתוקים. הארי ומייגן/GettyImages
הנסיך הארי. GettyImages
נשמות טובות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully