וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

25 שנה אחרי שהכרתם את ה"חברים", איזה מהם אתם הכי אוהבים?

18.10.2019 / 1:06

ג'ניפר אניסטון ששברה את הרשת כשהשיקה השבוע פרופיל אינסטגרם חדש כולל תמונה של כוכבי הסדרה שגילתה אותה לעולם - גרמה לוואלה! סלבס לתהות: 25 שנים אחרי שהקומדיה שודרה לראשונה, איזה מכוכבי "חברים" המשעשעים אתם בעצם הכי אוהבים? הצביעו בסקר

חברים. אתר רשמי
בצד של רוס או דווקא של רייצ'ל? כוכבי "חברים" בשיא ימי הזוהר/אתר רשמי

מי היה מאמין, אבל כבר 25 שנים שהעולם עוקב אחרי החברים מהסדרה "חברים" - זו שירדה כבר לפני כ-15 שנים מהמסך, אבל עדיין משודרת בלופים על כל 10 העונות שלה בערוצים שונים ומשונים על המסך הקטן. אז רוס הוא אחיה של מוניקה שנישאה לצ'נדלר שחלק דירה עם ג'ואי שנישק את פיבי אבל בעצם היה דלוק על רייצ'ל, שניהלה רומן עם רוס וחוזר חלילה, אבל זו כנראה לא העלילה שמרגשת את הצופים, חדשים וכאלה מנוסים עד היום, כמו הדמויות המרגשות והשחקנים שגילמו אותן.

רכלו על ה"חברים" באינסטגרם

ג'ניפר אניסטון (לנצח רייצ'ל, כנראה), שברה השבוע את הרשת כשפתחה פרופיל חדש באינסטגרם, כשתוך 48 שעות פחות או יותר משך לא רק כ-10 מיליון (!) עוקבים, אלא עשה אפילו יותר רעש כי התמונה הראשונה שפרסמה הייתה של כל ששת חברי הצוות - כולל ליסה קודרו, מאט לה-בלנק, מת'יו פרי, קורטני קוקס ודיוויד שווימר בפריים אחד שנראה עדכני בהחלט. אוהבים את החבר'ה כשהם יחד? מאוד!

לכן, וואלה! סלבס מציבה בפניכם אתגר, כשהיא רוצה לדעת איזה מה"חברים" אתם הכי אוהבים כיום, 25 שנים אחרי שהעולם הכיר אותם. האם את פיבי המטורללת? או ג'ואי המאהב? או שבכלל את השחקנים קורטני ודיוויד. הצביעו לחבר'ה הכי טובים לדעתכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully