וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברור שכן! דנה גרוצקי בהריון מארוסה

13.10.2019 / 14:30

רגע אחרי שהתגרשה מאבי בתה הבכורה, קראתם כאן שמגישת חדשות הבידור החייכנית כבר מאורסת לבחור חדש. כעת, מתברר שדנה גרוצקי ובעלה לעתיד, מצפים לבת משותפת... כי היא בהריון. וואלה! סלבס תלתלים

דנה גרוצקי וארוסה, אסף ליס. אינסטגרם, צילום מסך
ערב טוב וכו'. דנה גרוצקי וארוסה, אסף ליס/צילום מסך, אינסטגרם

לפני ארבעה חודשים בדיוק, וואלה! סלבס חשפה בפניכם ראשונה את הזוגיות החדשה של דנה גרוצקי - מגישת חדשות הבידור החייכנית, שסיימה בזמנו תהליך גירושים מאבי בתה הבכורה. בזמנו, גיליתם שהאהוב הסודי שלה, הוא המסעדן אסף ליס.

מאז, לא רק שהקשר התהדק והשניים הספיקו להתארס, אלא שבתזמון מושלם עם יום הולדתה ה-34 של המנחה, דנה חשפה כי היא ואהובה מצפים לילדה משותפת!

אחלו לדנה גרוצקי מברוק באינסטגרם

גרוצקי ההריונית, פרסמה היום (א') ברשת תמונה של השניים יחד עם בתה מנישואיה הקודמים, העונה לשם אלכס (5) - לצדה כתבה "בסוף שבוע חגגתי יומולדת במדבר שאני כל כך אוהבת, עם המשפחה והחברים הכי הכי... אלכס שלי סיפרה לכולם שלאמא יש תינוקת בבטן ושממש בקרוב היא תהיה אחות גדולה". אז, המשיכה והסבירה ש"אסף יהיה אבא לראשונה ואניייייי, אני אהיה אמא ל שתי בנות". את הפוסט, סיכמה ב"מתרגשת מרוגשת נרגשת וכל נגזרת של השורש הזה.... אושר גדול!".

עוד בוואלה!

דנה גרוצקי על הגירושים: "יש ימים קשים, אני מתפרקת"

לכתבה המלאה

מדובר בפעם השנייה שבה מגישת "ערב טוב" בהריון, אחרי שכאמור הייתה נשואה בעבר לאיש העסקים חיים שטרן. לאחר שלוש וחצי שנות נישואים + ילדה - החליטו השניים להיפרד בהליך גירושים די מכוער, שכלל לא מעט מפגשים בבתי משפט האחרונות. במקביל, החלה דנה לצאת עם ליס בשנה האחרונה, שככל הנראה חיכה עד שבת הזוג שלו תקבל את הגט המיוחל על מנת לכרוע ברך ולבקש את ידה. זה אומר שהיא תתחתן עם בטן? מהממת.


וואלה! סלבס כל כך נפוחה, שאנשים שואלים אותה אם היא מצפה לשלישייה.

דנה גרוצקי. ניר פקין
נערכים לחופש הלידה? גרוצקי והבוס, גיא פינס/ניר פקין
דנה גרוצקי. רפי דלויה
בקרוב אמא לשתיים. דנה גרוצקי/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully