וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי דדון עובדת על פרויקט חדש ומכניסה אתכם לביתה

24.9.2019 / 12:38

הכוכבת ההורסת החליטה לקחת את כל הידע שאספה במשך השנים בתחום האופנה ולהפוך את זה למיזם חדש ומפתיע, למה מפתיע? כי כל אחת מכן תוכל לקבל הצצה לביתה. וואלה! סלבס מעריצה

נטלי דדון. רפי דלויה,
מיזם חדש. נטלי/רפי דלויה

נטלי דדון היא ללא ספק אחת הנשים היותר חזקות בתעשיית הבידור, אחת שאת הקריירה שלה בנתה בעשר אצבעותיה ולא חייבת שום תודה לאף אחת. כן, דדון היא לגמרי וונדר וומן של התעשייה המקומית, רוצים הוכחה? הנה, אחרי שכיכבה על לא מעט שערים, פרסמה לא הרבה מוצרים והשתתפה בשלל תכניות, עכשיו היא ממציאה את עצמה מחדש במיזם אופנתי מעניין ומסקרן.

נטלי דדון. רפי דלויה,
לא רק דוגמנית/רפי דלויה

דדון, שבימים האחרונים עזבה את מגדל היוקרה בצפון תל אביב ועברה להרצליה, החליטה להקים מיזם חדש - ערוץ יוטיוב מיוחד שייתן לבנות ישראל טיפים בסטיילינג, איפור ושיער לקראת אירוע מיוחד. או במילים אחרות: נטלי תלמד אתכם איך להיראות נוצצות ומלאות גלאם לקראת אירוענ שיש לכן (חתונה, בת מצווה, יום הולדת או סתם דייט רומנטי). כל הטוב הזה יצטלם בקומה העליונה של דירתה - שם היא גם תארח מדי פעם מפורסמת אחרת שתיתן גם היא טיפים מניסיונה האישי. בקיצור, פרויקט מסלול פוגש את הטופ מודל הבאה פוגש את הקרדשיאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יובל שרף. רפי דלויה,
באה לבחור רהיטים לבית? יובל/רפי דלויה

הדוגמנית והיזמית הגיעה היום לאירוע השקת קולקציית החורף של המותג לעיצוב הבית, פלורליס, שם פגשה חברות מהתעשייה כמו בת חן סבג, מלי לוי, יובל שרף ומור סילבר וסיפרה להן על הפרויקט המרגש שקורם גידים בימים אלו.

וואלה! סלבס פתחה ערוץ יוטיוב בו היא נותנת טיפים לאכילת בולמוס מבלי להקיא.

מלי לוי, בת חן סבג. רפי דלויה,
באו להתחדש לשנה החדשה? מלי ובת חן/רפי דלויה
נטלי דדון. רפי דלויה,
תתארח במיזם? נטלי ומור/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully