וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: דמי לובאטו מרימה עם להקת "שלווה"

22.9.2019 / 15:11

הזמרת המפורסמת, שנחתה בישראל בשבוע שעבר, הגיעה הבוקר (א') למרכז "שלווה" שבירושלים - שם דמי לובאטו הכירה את חברי הלהקה, דיברה איתם ובעיקר שרה איתם בקולי קולות. וואלה! סלבס מושלמת

יח"צ - חד פעמי

נראה שלהקת שלווה הפכה מזמן לשם דבר בארץ ואפילו בעולם. אחרי שפרשו מהאירוויזיון בעקבות אילוצי דת וקיבלו את הכבוד להופיע בחצי הגמר - נראה שהלהקה המיוחדת והמרגשת (שכזכור, מורכבת מאנשים בעלי מוגבלויות) הפכו מאוד פופולריים גם ברחבי הגלובוס, אז מה הפלא שזמרת אחת מאוד מאוד מפורסמת בעולם החליטה לבקר אותם בירושלים?

דמי לובאטו. יח"צ,
מה נשיר?/יח"צ

הבוקר (א') זכתה הלהקה המפורסמת לביקור של זמרת קצת יותר מפורסמת מהם, דמי לובאטו, שנמצאת בביקור אישי בארץ הקודש והחליטה ליצור קשר עם מנהל הלהקה, כך שהבוקר היא הגיעה לביקור במרכז של הלהקה, הכירה את החברים, שוחחה עימם ארוכות ולבסוף גם פצחה בשירה שסחפה את כל הנוכחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דמי לובאטו. יח"צ,
פרח לב הזהב/יח"צ

במהלך הביקור הכינה לובאטו שרשרת חרוזים בסדנת הבוגרים, צפתה בתינוקות בבריכה הטיפולית, הצטרפה לפעילות באחד מגני השילוב ובגני אוטיזם. פגשה את יוסי סמואלס ותקשרה איתו בשפת הסימנים. במהלך המפגש עם הלהקה - הם סיפרו לדמי שאת ההשראה לעיבוד לשיר here comes the sun שהרים להם את המסך בפעם הראשונה ב"כוכב" הם לקחו ממנה ושהיא אחת הזמרות הכי אהובות עליהם.

וואלה! סלבס עדיין מחכה לביקור של דמי מור.

דמי לובאטו. יח"צ,
איזה מתיקות/יח"צ
דמי לובאטו. יח"צ,
תקפצי לעמוקים/יח"צ
דמי לובאטו. יח"צ,
נשמה!/יח"צ
דמי לובאטו. יח"צ,
מרימות במשרד/יח"צ
דמי לובאטו. יח"צ,
אני קצת מקנאה בקול שלך!/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully