וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "בקסטריט בויז" הוציא צו הרחקה נגד אחיו

צילום: גטי

18.9.2019 / 10:23

אחד מהכוכבים הכי בולטים של הניינטיז הוציא צו הרחקה נגד אחיו הצעיר והמפורסם לא פחות בטענה כי הוא מאיים שירצח את אשתו ואת התינוק שגדל בבטנה. וואלה! סלבס הכל נשאר במשפחה

ניק קרטר. GettyImages
אחים בדם. ניק וארון/GettyImages

נראה שיש אנשים שלא ממש יודעים לכבס את הכביסה המלוכלכת שלהם בבית ממש כמו שהם לא יודעים להתמודד עם ההצלחה של בן משפחתם - זה בדיוק המקרה במשפחת קרטר המפורסמת והבלונדינית שלא ממש מצליחה לעשות שלום בית בין שני האחים - ניק קרטר וארון קרטר - כך שהבוקר (ד') אתרי הרכילות מעבר לים חוגגים בעקבות המידע החדש והמסעיר שמגיע אליהם.

ניק קרטר. GettyImages
חמודים/GettyImages

אחרי שלל מריבות, טינופים ושלל ירקות בין האחים הבלונדיניים, כעת מוציא האח הגדול צו הרחבה כנגד אחיו הקטן. הסיבה: ארון, שעל פי הטענות קצת איבד את שפיותו, מאיים לרצוח את אשתו של אחיו הגדול, לורן קיט, כמו גם את התינוק המתוק שגדל בבטנה ועדיין לא יצא אל אוויר העולם. נשמע לכם מלחיץ?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ניק קרטר. GettyImages
בימים טובים יותר/GettyImages

על פי הטענות, קרטר הגדול טוען כי אחיו הצעיר, "לאחר בחינה מדוקדקת, אני ואחותי אנג'ל מצטערים לבשר שהחלטנו להוציא צו מעצר נגד אחי אהרון", צייץ קרטר והוסיף, "לאור התנהגותו המדאיגה יותר ויותר של אהרון וההודאה האחרונה שלו שהוא מקיים מחשבות וכוונות להרוג את אשתי ההרה ואת ילדתי שטרם נולד, לא נותרה לנו ברירה אלא לנקוט בכל אמצעי אפשרי כדי להגן על עצמנו ועל משפחתנו".

וואלה! סלבס הוציאה צו הרחקה לאחותה החורגת אחרי שאיימה לגנוב לה את המסיבמבה מהארון.

ניק קרטר. GettyImages
נראה אם יש לך אומץ לגעת לי בתינוק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully