וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלב במזרח: עדן פינס ודור רפאלי עפו לחופשה ארוכה

וואלה! סלבס

16.9.2019 / 0:19

את הזוגיות הפוטוגנית שלהם, עדן פינס ודור רפאלי הסכימו לחשוף "רשמית" רק לפני כשבוע - אבל מתברר שבינתיים השניים כבר הספיקו לתכנן חופשה רומנטית ארוכה בין איים אקזוטיים, אליה נסעו באישון לילה. וואלה! סלבס סום טאם

עדן פינס, דור רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
ציפור גן העדן שלו. עדן פינס ודור רפאלי/צילום מסך, אינסטגרם

כל זוגיות בביצת הבידור המקומית, עוברת כמה שלבים. ברור שאחרי ההיכרות, המפגשים החשאיים והתייצבות זוגית מול הפלאשים כפאוור קאפל בהתהוות, מגיעה ה... חופשה הרומנטית בחו"ל, לא? אז כשמדובר בדוגמנית עדן פינס שמתחממת בשבועות האחרונים בין זרועותיו של אחיה הצעיר של בר, דור רפאלי, זה צריך להיות גדול יותר, ארוך יותר, מרשים יותר ומפנק (אהמ) הרבה, הרבה יותר - כיוון שהמסע המשותף הפוטוגני הראשון שלהם כצמד, יהיה אקזוטי ואקסקלוסיבי, הרחק מכל ההמולה כאן בארץ.

רכלו על החופשה האקזוטית של עדן ודור באינסטגרם

עדן פינס, שבוע האופנה לבגדי ים מיאמי. GettyImages
כמה בגדי יפים ארזת, כן? פינס/GettyImages
דור רפאלי. אביב חופי,
משקפי שמש יש לך בשפע, נכון? רפאלי/אביב חופי

אז את ההופעה ה"רשמית" הראשונה שלהם כזוג לכל דבר, מינוס הכחשות, פלוס חיוכים, ערכו השניים לראשונה רק בשבוע שעבר. מאז, המתולתלת והגבוה הספיקו לחגוג את יום הולדתו ה-33 בסוף השבוע האחרון, לפגוש את החברים זו של זה והלילה (ב'), כאמור, לעבור יחד את ביקורת הדרכונים לקראת נסיעה ראשונה משותפת לחופים היפהפיים של איי תאילנד הקסומים.

עוד בוואלה!

השמועה אומרת ש... עדן פינס ועמרי בן נתן נפרדו כי היא לא רצתה חתונה?

לכתבה המלאה

לוואלה! סלבס נודע כי פינס ורפאלי, עלו על טיסה (במחלקת עסקים כמובן) לטובת שבועיים וחצי בין האיים קוסומוי, קו טאו, הואה אין והעיר בנגקוק. את הנסיעה, שארגנו בשבועות האחרונים בסיוע חברת "המרכז למטייל תאילנד", ימשיכו השניים כזוג עד אחרי חגיגות ראש השנה - כך שאת השנה העברית החדשה יקבלו כאוהבים במזרח הרחוק.

עדן פינס, דור רפאלי. שוקה כהן
תעבדו על השיזוף, כן? פינס ורפאלי/שוקה כהן

אם היה לכם ספק, בכל המלונות המפוארים שארגנו לעצמם - הגברת המאוהבת והאדון החדש בחייה צפויים לשהות בסוויטות ממש על קו חוף הים, כולל הבריכות הפרטיות המבודדות ושאר התפנוקים עבור זוג צעיר שכמותם. נכון שגם החופשה הקודמת של פינס באזור, יחד עם האקס עמרי בן נתן, הייתה מרגשת והצטלמה נהדר עבור העוקבים ברשתות החברתיות, אבל מי יודע מה עוד יקרה בין השניים האלה במהלך השבועיים הקרובים. כל התשובות (כנראה) באינסטוש.


וואלה! סלבס טסה בתקופה הקרובה רק לכיוון האסלה, אחרי שאכלה בונבוניירה שלמה שפג תוקפה ב-2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully