וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשייה על הבר: בר זומר הולכת להרים לכם ובגדול

בשיתוף Grey Goose, בשיתוף Grey Goose

26.8.2019 / 10:20

כדי להבטיח שתהיה אווירה אש ומצב רוח טוב, הבר בחתונה חייב להיות ברמה הכי גבוהה שיש. איך בוחרים בר? מהם המשקאות שצריך ומה חשוב שהברמנים יעשו? לקראת החתונה בר זומר לקחת את אביב אל Bar 647 כדי לשמוע איך לקבל את הבסט אוף דה בסט. וואלה! סלבס צ'ין צ'ין

בר זומר ב"חתונה ללא פשרות"/Grey Goose

בר זומר ובחיר לבה אביב כבר מרגישים את ההתרגשות באוויר. אחרי שעברה את רוב השלבים, בר זומר כבר יודעת שהיא מארגנת לעצמה "חתונה ללא פשרות" שלה, והדבר האחרון שהיא תתפשר עליו הוא על דברים שיגרמו שמחה לאורחים. במילה אחת? אלכוהול. יין ישמח ללב אנוש וכו', אתם יודעים, אבל בחתונה יהיה לא רק יין אלא עוד משקאות אלכוהוליים מובחרים וכמובן קוקטיילים יפים וצבעוניים שירימו לכולם.

אז בר החליטה ללכת על בטוח ולקחת איתה את אביב, שמבין בעניין, אל אביעד מ"Bar 647" כדי לשמוע איך לקבל את הבסט אוף דה בסט באירוע. "מבחינתי הבר צריך להיות ללא פשרות מבחינת מגוון וטיב המשקאות" אומר אביעד, "הקהל הישראלי יודע מה הוא שותה ומבקש משקאות איכותיים".

לבר הכי חשוב שהברמנים יעשו אווירה וב"Bar 647" יודעים להרים כשצריך. מבחינת אביעד זה ברור: "הברמנים צריכים לדעת להתאים את עצמם לאירוע בווייב שלהם ובשיא האירוע לצאת מהבר לאורחים, לעשות כיף ולחלק צ'ייסרים".

לוואלה! סלבס יש נטייה בחתונות לשתות כוסית אחת יותר מדי ולפנטז שמישהו יציע גם לה נישואים.

בשיתוף Grey Goose, בשיתוף Grey Goose
  • עוד באותו נושא:
  • בר זומר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully