וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן הציע לדניאל גרינברג נישואים

24.8.2019 / 2:40

כפי שקראתם כאן לראשונה, אייל גולן מימש את הרצון להינשא שוב - כשבמהלך מחופשה בחו"ל הציע נישואים לבת הזוג שלו בחודשים האחרונים, דניאל גרינברג. מה האמא רונית תגיד לבנה היקר? וואלה! סלבס נמס ממך

אייל גולן מפתיע את דניאל גרינברג ביום הולדת (צילום: ניר פקין)

לפני כשבועיים, וואלה! סלבס דיווחה לכם ראשונה על כוונותיו של הזמיר אייל גולן - להציע לבת הזוג שלו בחודשים האחרונים, דניאל גרינברג, שתהיה אשתו. הלילה (ש') זה קרה כאשר הזמר המדובר, שבשבועות האחרונים גיליתם שהספיק להסתכסך עם קרובי משפחתו ואף עם מנהלו האישי, שלף טבעת וביקש את ידה של בת הזוג שלו, בעת חופשה מרגשת בחו"ל. הם מאורסים!

רכלו על ארוסיו של אייל גולן באינסטגרם

אייל גולן, דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
בקרוס: תחת החופה. אייל גולן ודניאל גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

גולן בן ה-48, כרע ברך כמיטב המסורת והציע לחברתו בשמונת החודשים האחרונים, גרינברג בת ה-25, להיות אשתו וזכה לשמוע "כן!" כולל נשיקה. הכל, בעת שהשניים בילו בארוחת ערב במסעדה שבאי קפריסין (למרות שהיא טענה בפני וואלה! סלבס שלא יקרה בין השניים כלום כשיצאה מ"האח הגדול". זוכרים?) .

חושבים שאמו, רונית גולן או מנהלו אישי, בני פרץ, שלא רואים איתו עין בעין בחודשים האחרונים (כפי שקראתם לאחרונה בוואלה! סלבס) - היו הראשונים לשמוע את הבשורות והתקשרו מיד לברך?

עוד בוואלה!

מי בכלל רוצה לקנות חולצה שחן אמסלם מוכרת?

לכתבה המלאה

לוואלה! סלבס נודע כי כבר לפני שבועות ספורים, השניים חתמו על הסכם ממון שמסדיר את חלוקת הכספים באם השניים אכן יעמדו יחד תחת החופה. כך שעל הצעת הנישואים, שהפכה את השניים למאורסים (שעל תכנונה כאמור קראתם כבר לפני תקופה ממש כאן) - גולן חשב כבר זמן מה. מה אומר שהרגע כנראה לא הפתיע את גרינברג, שהגיבה בדמעות של התרגשות לבקשה להיות אשתו של הזמר.

אייל גולן, דניאל גרינברג. ניר פקין
מאוהבים. אייל ודניאל/ניר פקין

גולן, אם הספקתם לשכוח, היה נשוי לאילנית לוי (ממנה נפרד בשנת 2009) ואף ניהל מערכת יחסים ארוכה עם רוסלנה רודינה, שהובילה אף היא לפרידה מדוברת ומתוקשרת לפני כשנתיים. במהלך השנים, הביא עם בנות הזוג לעולם את ילדיו ליאם, אלין ויאן גולן - אך ייתכן שבעתיד ירצה להרחיב את המשפחה עם ילדים משותפים לו ולגרינברג.

וואלה! סלבס הציעה נישואים לחזי החתול שלה, אבל הוא ברח מהבית.

אייל גולן - הופעה חיה בקיסריה 19/8/2019. אלוני מור,
בסטטוס מאורס. גולן/אלוני מור
דניאל גרינברג. ניר פקין
אמא רונית אישרה? גרינברג/ניר פקין
אייל גולן, דניאל גרינברג. רפי דלויה
לא סופרייז, הם מתחתנים! איל ודניאלה/רפי דלויה
אייל גולן, דניאל גרינברג. ניר פקין
הו, אהבה. אייל גולן ודניאל גרינברג/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully