וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: כוכבי הריאליטי שיתפסו את מקומה של נעמה קסרי

23.8.2019 / 1:01

בזמן שאייל גולן רב עם המנהל האישי שלו, קייטי הולמס החליטה להיפרד מג'יימי פוקס - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון, בואו נתחיל.

הרשימה הישרדות/וואלה

את הרשימה נפתח עם חדשות טובות בעקבות גל בייבי בום ששטף את הביצה המקומית, אחרי בר רפאלי, הגיעה תורה של מאיה ורטהיימר לבשר לעולם שאחרי שסבלה מבעיות פוריות - היא ובעלה, אסף זמיר מצפים סוף סוף לבייבי, הידיעה הייתה יריית פתיחה כי מיד אחריה מיכל הקטנה הודיעה כי היא מצפה לילד חמישי רק בשביל שמספר ימים אחרי וואלה! סלבס תהיה הראשונה לבשר לכם גם על התינוקות שצפויים להגיע לחיקם של אמירה בוזגלו והשף מאיר אדוני.

אמירה בוזגלו. ניר פקין
שיהיה במזל! אמירה/ניר פקין

קדימה למקום הרביעי שם עם בשורות פחות טובות על אביב אלוש שלא ממש שרד יום צילומים לסדרת הדרמה החדשה שהוא מצלם, כך שלאחר שנפצע במהלך הצילומים והובהל לבית החולים - הוא נאלץ לשכב בבית ולדחות את הצילומים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אביב אלוש. שוקה כהן
החלמה מהירה. אביב/שוקה כהן

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא עוד מישהי שלא שרדה, הפעם זו קייטי הולמס שלא שרדה את הזוגיות עם השחקן ג'יימי פוקס, כך שלאחר שש שנות זוגיות השניים החליטו להיפרד וזאת מספר שבועות לאחר שהופיעו בפעם הראשונה כזוג באופן רשמי באירוע המט גאלה.

ג'יימי פוקס, קייטי הולמס. GettyImages
פתחו להם עין. ג'יימי וקייט/GettyImages

אל המקום השני והמכובד מגיע עוד זוג שאם ימשיך ככה סביר להניח לא ישרוד, אז לא, לא מדובר בזוג רומנטי אלא בזוג מקצועי - אייל גולן והמנהל האישי שלו בני פרץ - אחרי שפורסם על סכסוך כספי בין השניים, עכשיו וואלה! סלבס מדווחת לכם על מריבה שפרצה בין השניים במהלך הופעה של הגולן בקיסריה על השאלה האם לאפשר למעריצים לעלות לבמה או לא.

אייל גולן, בני פרץ. ניר פקין
פיצוצים/ניר פקין

ובמקום הראשון, איך לא, השורדים החדשים שיעשו לכם את החודשים הקרובים הרבה יותר מעניינים - ככה זה שעדי ביטי, רגב הוד, דנה רון, זוהר שטראוס ועוד כמה מפורסמים יותר וגם כאלה שפחות מתמקמים על אי אחד בתקווה שאחד מהם יגבור על כולם ויהיה השורד האחרון.

כוכבי "הישרדות VIP" 2020. ניר פקין
מי ישרוד?/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully