וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם חצאית כזאת, גם אתם לא הייתם רוצים לשבת ליד שירי מימון

24.8.2019 / 3:08

קשה להיות מפורסם, כזה שצריך להתגנדר ולהדהים בכל פעם מחדש - אך לא תמיד כולם מצליחים לעמוד במשימה. הפעם, נועה קירל בלי מכנסיים, קים אור אזולאי נון-פאשניסטה, בעוד שאביבה תבורי ומושיק גלאמין בקרב על תואר המתפנק הכי מזעזע בערב ספא. צפו. וואלה! סלבס ג'ואן ריברס

צהוב זה השחור החדש, 24 באוגוסט 2019

בואו נשים את הקלפים על השולחן: לא כולם התברכו בחוש סטייל מפותח. אך כשאתם יוצאים מהבית סביר להניח שלא יתעדו את הלוק הקשה שהרכבתם לכם, אך הסלבס לעומת זאת - ככל הנראה יאלצו להכות על חטא.

בטוח שגם לכם קורה שאתם מעלעלים בדפי המגזין, בוחנים את עמודי האינסטגרם של המפורסמים או נתקלים בתמונה של אושיה שאתם ממש אוהבים - אז היושבים במערכת וואלה! NEWS החליטו שהגיע הזמן לומר את כל מה שעובר בראשכם ופשוט לא העזתם לפלוט, טוב נו, אולי קצת יותר מזה. בכל שבוע יבחרו כמה לוקים שנלבשו על ידי מיטב הסלבס מארץ הקודש ומהעולם ו"יזכו" לברכות, הערות והארות מצד מומחי המערכת: ליהי עטר בכר, אמיר צומר ואדם סרור.

איזה לוק הכי מזעזע לטעמכם? רכלו בפייס של וואלה! סלבס

נועה קירל. שוקה כהן
רוקחת את הקוסמטיקה בעצמה? נועה קירל/שוקה כהן

אוהבים את הלוק? עקבו אחרי וואלה! סלבס באינסטוש

הפעם, חגיגה בספא הפכה להיות אירוע מעורר אימה עם הלוקים של אביבה תבורי ומושיק גלאמין. בגזרת הצעירות, נועה קירל מגניבה בלי מכנסיים, בעוד שלא ברור מדוע קים אור אזולאי בחרה ללבוש אוברול שקוף ומוזר, כשהגיעה להשקת ה-"Galaxy Note 10" החדש של סמסונג. בגזרה הבוגרת, שירי מימון לא נכנסה למסעדה בחצאית הצ'יפיתץ שלה, בעוד שהדוגמנית רונית יודקביץ' חושפת - אבל שומרת על הפאסון. צפו, חשבו ובחרו את המראה שהכי עשה לכם את זה.

עוד בוואלה!

למה אף אחד לא שם לב למחשוף של אביבית בר זוהר?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully