וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן והמנהל אישי שלו בפיצוץ חדש

20.8.2019 / 2:01

אחרי שתעשייה שלמה דיברה על הסכסוך בין הזמר המסלסל למנהל האישי שלו בגין עניינים כספיים, עכשיו נראה שהמתיחות בין השניים עולה שלב - כך שבמהלך הופעה של הזמר, השניים החלו להתווכח ולצעוק אחד על השני אל מול הצופים ההמומים. וואלה! סלבס צ'ילבות

אייל גולן - הופעה חיה בקיסריה 19/8/2019. אלוני מור,
אייל גולן - הופעה חיה בקיסריה 19/8/2019/אלוני מור

נראה שהסכסוך המתמשך בין הזמר המפורסם, אייל גולן, והמנהל האישי שלו ומי שהוגדר כחבר הטוב שלו, בני פרץ, רק הולך ומחריף. אחרי לא מעט ידיעות על סכסוכים כספיים בין השניים בגין חילוקי דעות על עסקיהם המשותפים, עכשיו נראה כי השניים לא מסכימים ביניהם גם על עניינים מקצועיים ואומנותיים, כך שהשיא של המתיחות הגיע ביום שבת במהלך הופעה בקיסריה.

אייל גולן, בני פרץ. ניר פקין
מי מחליט פה? אייל ובני/ניר פקין

עדי ראייה שישבו בשורה הראשונה של המופע, נדהמו לגלות כי במחצית ההופעה, בזמן שגולן יורד לקחת הפסקה קצרה לעצמו לפני שהוא ממשיך לחלק השני - הוא ביקש מפרץ לאפשר לאנשים מהקהל לעלות לבמה ולשיר איתו. בני, כך מספרים עדי ראייה, הסביר לזמר המפורסם כי אין אפשרות כזו בעקבות אילוצים ביטחוניים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אייל גולן בקיסריה. אלוני מור,
בסוף לא עלו לבמה/אלוני מור

אז זהו, שכאן זה לא נגמר - אנשים שנכחו במקום ידעו לספר כי בין השניים פרץ ויכוח סוער שכל אחד טוען כי הוא זה שנותן את המילה האחרונה, כך שבזמן שפרץ טען שהוא המנהל של חברת ההפקות ושל המופע, גולן הכריז כי המופע שלו והוא יעשה ככל העולה על רוחו. לבסוף, לאחר עיכוב של דקות ספורות, חזר גולן לבמה תוך שהוא ממשיך להתווכח עם המנהל שלו מעל הבמה אך לבסוף נאלץ לוותר ובמקום להעלות אנשים לבמה, הוא החליט לרדת אליהם ולשיר איתם, ממש כמו שלמה ארצי.

מליאם הפקות נמסר בתגובה: "איננו מתייחסים לרכילויות ושמועות".

וואלה! סלבס לא יורדת לאף אחד, אלא אם כן הם שילמו כרטיס לגולדן רינג.

אייל גולן - הופעה חיה בקיסריה 19/8/2019. אלוני מור,
לפחות נסרין ואיתי עלו/אלוני מור
  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully