וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו מתי עומר חזן מתגייס לצבא

23.1.2019 / 1:01

הכוכב הצעיר עם העיניים הכי יפות בתעשיית הבידור יגיד בקרוב שלום לבגדים האזרחיים ויעבור ללבוש מדים ירוקים - אבל למה החליטו לגייס את עומר חזן באחד הימים היותר רומנטיים בשנה? וואלה! סלבס עוברת להקשב

עומר חזן. ראובן קסטרו
שפשוף נעים. עומר חזן/ראובן קסטרו

בנות, וואלה! סלבס מציעה שתשבו על כיסא ותחזיקו כוס מים ביד - כי ההודעה הבאה הולכת להיות דרמטית מאוד: עומר חזן מתגייס לצה"ל ממש בעוד חודש. כן, אם גם אתם שכחתם שהכוכב ההורס הוא בסך הכל ילד בן 18, אז אולי הידיעה הבאה תרענן את זיכרונכם, כי ממש בקרוב השחקן בעל העיניים היפות יפשוט את הבגדים האופנתיים שהוא רגיל ללבוש ויעלה על מדים ירוקים, נעלי צבא וכומתה ויפרד מהאזרחות.

עומר חזן. ניר פקין
בהצלחה!/ניר פקין

אם גם אתן עצובות כדאי שתתנחמו כי החברה החדשה שלו, ליהי פרויד, שאיתה הוא מבלה בתאילנד, כנראה יותר מבואסת מכם. לא, לא רק בגלל העובדה שהחבר שלה מתגייס לצה"ל, אלא בעיקר בגלל תאריך הגיוס שלו. לוואלה! סלבס נודע כי חזן יתייצב בבקו"ם באחד הימים היותר רומנטיים בלוח השנה - הוולנטיין דיי... כלומר הוא לא יחגוג עם החברה במסעדה יוקרתית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עומר חזן. תמונות גולשים
תתגעגע אליו? עומר וליהי/תמונות גולשים

חזן, שמתגייס כשלושה ימים לפני חברו ל"פסטיגל", יונתן מרגי, יעבור את שרשרת החיול, ימשיך לטירונות ומיד לאחר מכן יקלט בתיאטרון צה"ל - שם מתכננים לשחקן היפיוף לא מעט תפקידים שווים. שיהיה בהצלחה.


וואלה! סלבס החליטה להשתמט מהצבא בגלל שהפסיקו לייצר טורטית.

עומר חזן. תמונות גולשים
למה בוולנטיין דיי?/תמונות גולשים
עומר חזן. ראובן קסטרו
הישר לתיאטרון. עומר חזן/ראובן קסטרו
  • עוד באותו נושא:
  • עומר חזן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully