וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר "לא" לאורי גרוס מ"האח הגדול VIP"?

וואלה! סלבס | צילום: שוקה כהן

15.1.2019 / 8:28

רגע לפני שנכנס לעונת ה-VIP של הריאליטי, יוצר הטלוויזיה המוכר היה עסוק בעוד סדרה שכתב ואף הציע תפקיד לאחד האנשים המצחיקים בביצת הבידור. אז למה אורי גרוס קיבל סירוב? וואלה! סלבס לא זה לא

ירדן הראל. שוקה כהן,
אמרה לא? ירדן הראל/שוקה כהן

עונת ה-VIP של "האח הגדול" נפתחה בקול תרועה גדול בסוף השבוע, וגרמה לכולכם להכיר כל מיני אנשים שאולי לא ממש הכרתם - אבל אין ספק שנתקלתם ביצירות שלהם או במעשיהם מתישהו. למשל, אורי גרוס ששמו אמנם לא מוכר לכולכם, אבל אין ספק שששמעתם או צפיתם באחת הסדרות שכתב וביים כמו "השיר שלנו", "דני הוליווד" ו"או בוי". גם ממש בימים אלה, בזמן שהוא שוהה בבית המפורסם, מצטלמת סדרה חדשה מבית היוצר של גרוס הנקראת "גיבור אמיתי".

ניב סולטן, מאור שוויצר. שוקה כהן,
התנגדו בתוקף? ניב סולטן ומאור שוויצר/שוקה כהן
לירז אסייג. שוקה כהן,
לא רצתה ולא רצתה? לירז אסייג/שוקה כהן

בין השחקנים הקאסט תוכלו למצוא כמה שמות מוכרים, אבל מה שאתם לא יודעים, הוא מי סירב לעבוד עם גרוס (שכעת בכלל מנסה את מזלו בריאליטי) - שחקן שלמרבה הצער אמר ליוצר הטלוויזיה "לא" - אורי לייזרוביץ'. זה לא שהשחקן המצחיק לא רצה להשתתף בסדרה, הוא פשוט קיבל הצעה לככב בסדרה אמריקאית ורצה יותר לנסות את מזלו בגזרה הבינלאומית.

עם זאת, לייזרוביץ' כן מצא זמן להגיע אמש (ב') לאחד ממלונות היוקרה ביפו לצד שלל מפורסמים, רק כדי להתפעל מהשקת היין "grand reserve" של יקב 1848, שם סיפר על ההצעה המפתה שנאלץ לוותר עליה. חבל, אבל לפחות נהנו איתו מאור שוויצר וניב סולטן (שסיפרו שהם טסים לחופשה רומנטית בסרי לנקה), אנחל בונני ודושי לייטרסדורף שפגשו במקום את ירדן הראל ולירז אסייג, שכיכבה בעונה הקודמת של תכנית הריאליטי.

וואלה! סלבס מסרבת רק לתוספת סלט במקום צ'יפס וטבעות בצל בארוחת הצהריים.

אנחל בונני, דושי לייטרסדורף. שוקה כהן,
נמנעו? דושי ואנחל בונני/שוקה כהן
יהודה עמר. שוקה כהן,
ניפנף? יהודה עמר/שוקה כהן
אנחל בונני, דושי לייטרסדורף. שוקה כהן,
פחות בקטע? אנחל ודושי עם אביב משה ואשתו/שוקה כהן
ירדן הראל, אורי לייזרוביץ'. שוקה כהן,
לא, הסרבן הוא אורי לייזרוביץ'!/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully