וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר לופז מצטלמת והאמא מקבלת מרפק לפנים

13.12.2018 / 11:08

השחקנית והזמרת, שנמצאת במסע לקידום סרטה החדש, לקחה את אמה לאחת ההקרנות, כך שבזמן שהיא חתמה לעוברים והשבים - אחד המעריצים נתן למאמא הלטינית מרפק לפנים. ברור שלא בכוונה. וואלה! סלבס ישלם

ג'ניפר לופז. splash
דופקת פוזה. ג'ניפר/splash

כולם יודעים שהתהילה גובה מחיר כבד - תשאלו את דמי לובאטו, סלינה גומז או אפילו את קים קרדשיאן שנאלצה לעבור שוד ברוטאלי בפריז, אבל נראה שהפעם מי ששילמה את המחיר הכבד היא דווקא אמה של הכוכבת, ג'ניפר לופז, שבסך הכל רצתה לצפות בהצלחה הגדולה של הבת שלה ובהערצה המטורפת של המעריצים שבסוף עלתה לה בפנס בעין.

ג'ניפר לופז. splash
אמא, בואי כבר/splash

במסגרת מסע קידום הסרט החדש שלה, "סיבוב שני", הגיעה לופז ביחד עם אמה, גואדלופה רודריגז, לתחנת הרדיו בניו יורק - שם, אחרי שירדה מהרכב, ניסתה ג'ני מהבלוק לפלס את דרכה בין עדר המעריצים וצלמי הפפראצי תוך שהיא נעזרת בשומרי הראש שלה. לא ברור אם זה בגלל הלחץ הגדול או העובדה שהיא מרוכזת רק בעצמה, כך או כך - הזמרת הבוטילישסית כנראה שכחה שאמא שלה נמצאת מאחוריה.

ג'ניפר לופז. ספלאש
תזהרי שלא תקבלי פצצה/ספלאש

כשג'יי לו כבר נזכרה שהיא באה עם האמא הלטינית שלה, היא ניסתה לקרב אותה אליה - אלא שאז, אחד המעריצים, שבסך הכל רצה חתימה, נתן בטעות מרפק הישר לתוך עין ימין של מאמא לופז. כוכבת או לא, ברגע שג'ני ראתה את הנעשה - כל הבלוק יצא ממנה כשצעקה לעבר הבחור "תזהר!" תוך שהיא דואגת לאמה הפגועה והדי המומה מכל המהומה.

וואלה! סלבס קיבלה פעם אגרוף. לא בעין.

ג'ניפר לופז. ספלאש
איך העין מאמי?/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully