וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה טום אביב לא יכנס לבית האח הגדול?

13.12.2018 / 0:03

השף המפורסם והמסוקס קיבל הצעה להשתתף בעונת ה-VIP של "האח הגדול" אך לצערכם אתם לא תראו אותו מקפץ בבית המפורסם, למה ומדוע? תלוי את מי שואלים. וואלה! סלבס מתנהגת בהתאם

צילום מסך

עונת ה-VIP של תכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" קורמת עור וגידים, כך שסבב הליהוקים הולך ומתהדק ובקרוב מאוד תשמעו על הדיירים החדשים והמפורסמים שעתידים להיכנס לבית המפורסם. אז עד שהחוזים יחתמו ותתגלה זהות המתמודדים, קבלו דייר אחד שהיה אמור להיכנס לבית אך ברגע האחרון העסקה פוצצה.

טום אביב. ניר פקין
יכנס או לא? טום/ניר פקין

לוואלה! סלבס נודע כי למרות הפרסומים הרבים על כך שהשף המדופלם, טום אביב, עתיד להיכנס לבית ולהוסיף קצת פלפל - הצופים יאלצו לוותר על הנוכחות שלו על מסך הטלוויזיה שלהם, למה? אז זהו, שגורמים בהפקת התכנית טוענים כי טום דרש המון כסף, "הוא קצת הגזים עם הסכום שביקש", טען גורם המעורב בפרטים, "סכום שאפילו A ליסטים לא מבקשים ובהפקה הבינו שזה לא מתאים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
טום אביב. ניר פקין
למה אתה לא נכנס?/ניר פקין

אבל כמו בכל סיפור, גם כאן יש שני צדדים למטבע, כך שבסביבתו של השף טוענים כי הסיבה לכך שהוא לא נכנס לבית היא בכלל העובדה שהאקסית שלו, עדן פינס, אמורה לעלות גם היא במדרגות של הבית בנווה אילן. אבל רגע, האם טום בכלל יודע שגם האקסית שלו בסוף החליטה לא להיכנס לבית המפורסם? חומר למחשבה.

וואלה! סלבס רצתה להיכנס לבית אבל סירבה לאחר שאמרו לה שלא תוכל לקבל תקציב נפרד לשוקולד.

טום אביב, עדן פינס. מור אופק,
בגללך הוא לא נכנס? טום ועדן/מור אופק
טום אביב. אביב חופי,
מתנהג בהתאם/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully