וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיה דגן חושפת: "שחקן תקף אותי ואז הפיץ עליי שקרים"

וואלה! סלבס

10.12.2018 / 14:21

השחקנית אולי רגילה להצחיק ולשעשע את העולם, אך הודעה שמיה דגן קיבלה בנוגע לאירוע מסעיר מעברה, טלטלה אותה - כך שהחליטה לחשוף כי הותקפה על ידי שחקן אחר מוכר. "דמיין שזו הבת שלך!", כתבה לו. וואלה! סלבס אמיצה

מיה דגן.
אמיצה. מיה דגן עם בן הזוג, ערן פפר

בחודשים האחרונים, הציבור נחשף לשלל וידויים על אירועים מטרידים שעברו על כוכבי וכוכבות בידור במהלך השנים - בהם חוו הטרדות מיניות, תקיפות ואלימות בין-מינית. עם זאת, מיה דגן הייתה צריכה לעבור חוויה אישית מזעזעת, על מנת לחשוף היום (ב') את סיפרה האישי: כאשר לפני שנים עברה לא פחות מתקיפה פיזית, אירוע שהוצף אצלה מחדש ועליו סיפרה בגילוי לב, רק בגלל הודעה בנושא שקיבלה אתמול ממכר אחר.

"אתמול קיבלתי אגרוף בבטן, חזק וכל כך לא צפוי. קיבלתי סמס שטלטל את עולמי", כתבה דגן בפוסט אינסטגרם אישי וחושפני, "הדבר הזה שאני כל כך נלחמת עליו: בריונות ברשת, שיימינג, הפצת שקרים. תופעה שאני מדברת עליה כל כך הרבה ואז זה קורה לי!".

מיה דגן בקמפיין גולף סתיו/חורף 2017/2018. דניאל קמינסקי,
"מרגישה מרוסקת מהודעת סמס"/דניאל קמינסקי

אז, השחקנית סיפרה שקיבלה הודעה בה סופר לה על שיחה עם מכר, שדיבר על אירוע שקרה לה עם שחקן אחר לפני שנים רבות. "השחקן תקף אותי על הבמה, בהודעה הסתבר שהאדם הנאלח לא רק תקף אותי, השאיר אותי פגועה, בעיקר נפשית, אלא גם הפיץ עליי שקרים וגרם לזה להראות כמו עוד סיפור על אישה שהוא לא רצה - ולכן סיפרתי שתקף אותי".

בהמשך, הסבירה שממרומי גיל 43 כבר עברה הרבה בחייה, אבל שום דבר לא הכין אותה לתחושות הקשות שתחווה דווקא כעת, אחרי שנחשפה להודעה הזאת. "חשבתי שיש לי את הניסיון והכלים, אני מרגישה מרוסקת, גמורה, מהודעת סמס... מה עושים ילדים בני 10, 11 , 12, שאין להם יכולת נפשית להכיל את זה, לעמוד מול התחושות הקשות שמישהו מפיץ עליך שקר?", שאלה.

על הנפלאות

ישראל אוגלבו ולירן כוהנר מחממים לילדים את הלב

לכתבה המלאה
סטטוס של מיה דגן. אינסטגרם, צילום מסך
חושפנית. צילום המסך שפרסמה מיה דגן/צילום מסך, אינסטגרם
"האדם הנאלח השאיר אותי פגועה, בעיקר נפשית"

דגן, הבהירה ש"למען הסדר הטוב אכתוב כאן - לא היה ולא נברא! מעולם לא שכבתי עם השחקן ולא היה לי עניין בו. התקיפה הייתה אמיתית והתלוננתי מיד אחריה. עוד מילה לאותו אדם עלוב, דמיין את הסיטואציה, את האלימות הפיזית שחוויתי ממך. את השקר שהפצת עליי. עכשיו דמיין שזו הבת שלך!".


וואלה! סלבס מחזקת את מיה, שרק תמשיך לצחוק.

מיה דגן. ניר פקין
נגד שיימינג. דגן/ניר פקין
מיה דגן, סנדרה רינגלר, שלי גפני. רפי דלויה
דמיין שזו הבת שלך. מיה דגן עם חברות/רפי דלויה
מיה דגן. אביב חופי
נפגעה נפשית. מיה דגן/אביב חופי
  • עוד באותו נושא:
  • מיה דגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully