וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינגל ליידי: חופשת הרווקות החלומית של מורן אטיאס

וואלה! סלבס

10.12.2018 / 0:31

אם הכוכבת הישראלית חופשייה ומשוחררת (כי היא כבר לא עם בן הזוג הבינלאומי), אז למה שמורן אטיאס לא תצא לחופשה אחת שכוללת כמה יעדים נחשקים מעבר לים? הכי מסע עולמי. וואלה! סלבס ארזה לבד

באדיבות המצולמים

כשהיא כבר גברת מנוסה ודעתנית בת 37, מורן אטיאס באמת האמינה שמצאה את האחד - הבחור שחשבה שהוא האהבה של חייה. עם זאת, אחרי שהיא ובן הזוג עליו קראתם לראשונה בוואלה! סלבס (זה שקראה לו "המלך שלי") נפרדו והיא נותרה סינגל ליידי, אז למה שמיס אטיאס הישראלית-בינלאומית לא תפנק את עצמה בחופשת רווקות אחת שתתקיים לא ביעד אחד, גם לא בשניים, אלא בארבעה יעדים שונים ונחשקים? קבלו את המסע העולמי, אטיאס סטייל.


רכלו על הרווקה באינסטגרם

מורן אטיאס. ניר פקין
ארזת מספיק בגדי ים? מורן אטיאס/ניר פקין

אל תרחמו עליה, בין ביקור בארץ לצילומי עוד סדרת דרמה אמריקאית, אטיאס (שחיה על קו לוס אנג'לס-תל אביב) יצאה לאחרונה לחופשה מפנקת שכל כולה פאן. בסוף השבוע, התחילה בעיר הנופש האמריקאית מיאמי, שם ביקרה גם באירוע פאשן שנערך באחוזה של ורסאצ'ה המנוח, במסגרת ימי יריד האמנות המפורסם "ארט באזל". רגע אחרי שתסיים לעבוד על השיזוף תטוס לכמה ימים של העיר הגדולה, ניו יורק, שם כנראה תשלים את השופינג.

רגע, זה לא הכל, כי מהתפוח העירוני, מיס אטיאס תדרים עם חברים לעיר הנפש טולום שבמקסיקו - שם בטח תספוג מעט ויטמין D לגופה, בין טורטייה, מרגריטה לגלים בצבע טורקיז. לא מספיק? כי רגע אחר כך כבר תתעופף עם החבר'ה לקולומביה שבדרום אמריקה, על מנת לעשות עוד קצת פאן באווירה לטינית, רגע לפני שתשוב ללוס אנג'לס, ימים ספורים לפני אירועי טקס גלובוס הזהב והמשך צילומי הסדרה שבה היא משתתפת - "The Village". הכי פאן לליידי.


וואלה! סלבס טסה רק לחדר הנוחיות, אחרי שהיא אוכלת יותר מדי רוטב סלסה.

עוד באותו נושא

הניתוח הסודי של מורן אטיאס

לכתבה המלאה
מורן אטיאס. ניר פקין
רווקה נצחית. מורן אטיאס והאקס/ניר פקין
מורן אטיאס. GettyImages
קארמה איז אה ביץ'. אטיאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully