וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל, אל, איזה שם הייתם בוחרים לבנו של בן אל תבורי?

וואלה! סלבס

17.11.2018 / 1:41

שמעתם על השמחה במשפחתו של בן אל תבורי - שהפך השבוע ברוח וסלסולים לאבא לבן קטן, מבת הזוג אורטל עמר? עכשיו, וואלה! סלבס מבקשת מכם להמליץ להורים הטריים על שם לצאצא, שכולל את המילה "אל". אתם בוחרים ושרים

אורטל עמר, בן אל תבורי. ניר פקין
הורים טריים. בן אל תבורי ואורטל עמר/ניר פקין

אם בתחילת הקיץ ביצת הבידור הישראלית געשה ורעשה, עת שקראו בוואלה! סלבס על כך שחצי מהצמד העסוק במדינה - סטייק ובן אל תבורי - מצפה לילד בכור, אז השבוע החגיגות הגיעו לשיא, כשגיליתם ממש כאן על הלידה המשמחת של הבייבי לבית תבוריניו. להרים הטריים בן אלוש (26, כן?) ואורטל עמר שלום, ברכה והרבה הצלחה.

רכלו על הילד של בן אל תבורי באינסטגרם

אבל אחרי שהחגיגה נגמרת, האורחים מבקרים בבית היולדות וההורים הטריים צריכים להתחיל במלאכת הגידול, החיתול וההאכלה של התינוק, נותר עוד דבר אחד לעשות: לבחור לבייבי המשותף שם נהדר. וכמיטב המסורת במשפחת תבורי, בהשראת האבא שימי, השם צריך לכלול את הצירוף הקדוש "אל", לא?

לכן, וואלה! סלבס אספה כמה הצעות הגשה נהדרות שבהן עוד לא השתמשו במשפחה המוזיקלית ונותנת לכם, החברים הנאמנים שאוהבים צהוב לפחות כמו את השירים של סטטיק ובן אל, לסייע בבחירת שם מושלם לילד קטנטן. מה בין האפשרויות הכי מתאימה? נסו, אולי אורטל תאהב את ההצעה הנבחרת.

בן אל תבורי. משה נחומוביץ', מערכת וואלה! NEWS
נו, אז כבר בחרתם שם? תבורי ועמר/מערכת וואלה! NEWS, משה נחומוביץ'
בן אל תבורי, אורטל עמר. אינסטגרם, צילום מסך
טודו בום וכו'. בן אל תבורי/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully