וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן דנקר חוזר לככב בסדרת נוער

18.11.2018 / 0:02

14 שנים לאחר שפרץ לתודעה שלכם והפך לאחד מכוכבי הנוער הבולטים במדינה - רן דנקר חוזר למסך הקטן בתפקיד ראשי בסדרת נוער חדשה לצד ג'וי ריגר. וואלה! סלבס נינט וזוהר לנצח

רן דנקר. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
עושה קאמבק. רן/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

מי לא זוכר את הדרמה המוזיקלית "השיר שלנו"? מי לא פנטז על זה שנינט טייב ורן דנקר לא יפרדו לעולם ויהפכו לזוג מהאגדות ממש כמו בסרטים? אבל הזמן עבר, נינה ורן נפרדו - היא התחתנה עם יוסי מזרחי והוא יצא מהארון והציג את בן זוגו, הבמאי איתי וייזר. אז זהו, שאם גם אתן נמנות בין המעריצות של הדנקר, לוואלה! סלבס יש חדשות טובות בשבילכן.

רן דנקר. ראובן קסטרו
איפה נינט?/ראובן קסטרו

אז נכון, סביר להניח שאתן כבר מבוגרות ולא ממש בגיל בשביל לצפות בסדרות נוער, אבל היי, גם האמהות שלכן היו צופות ב"השיר שלנו", מה שאומר שסביר להניח שגם אתן תצפו בקרוב בסדרה החדשה בה ישחק רן בתפקיד הראשי. כן, לוואלה! סלבס נודע כי השחקן המסוקס יחזור בקרוב למסך הקטן בסדרה חדשה בשם "גיבור אמיתי" מבית היוצר של אורי גרוס שאחראי גם על הסדרה הראשונה בה השתתף דנקר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתגעגעים? נינט ורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

דנקר, על פי המקורות, לוהק לתפקיד הראשי בסדרה שתשודר ללקוחות yes וישחק לצד כוכבת הנוער העולה, ג'וי ריגר, שכבר לוהקה לאחד התפקידים הראשיים. האם הולך להירקם רומן על המסך בין ריגר לדנקר?

מערוץ kidZ נמסר: "אנחנו שמחים על ההתעניינות בסדרת הדרמה היומית 'גיבור אמיתי' שתעלה במהלך השנה הבאה בערוץ kidZ לילדי yes. כל הליהוקים יחשפו בהמשך".


וואלה! סלבס חזרה לככב בטלנובלה שמצטלמת במתנ"ס הקהילתי.

רן דנקר. שוקה כהן
כוכב נוער/שוקה כהן
ג'וי ריגר. ניר פקין
תככב לצידו. ג'וי/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully