וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן וקניה ווסט שכרו צוות כיבוי פרטי כדי להציל את הבית משריפה

וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

13.11.2018 / 13:02

אם קים וקניה בזבזו מיליונים כדי לשפץ אחוזה בשווי 20 מיליון דולר - אז מה לא יעשו כדי למנוע הרס בשריפות שמשתוללות בלוס אנג'לס? ככה שהכבאים הפרטיים ששכרו בעצמם, הצילו את כל השכונה. וואלה! סלבס יקירת העיר

קים קרדשיאן, קניה ווסט עם שיער אדום. splash
אזרחים לתפארת. קים קרדשיאן וקניה ווסט השבוע בלוס אנג'לס/splash

נדמה שבקרוב מלכת הטראש ומלך הראפ המעורער יזכו בתואר "יקירי השכונה", באדיבות תושבי הקהילה המעושרת הסגורה שבה הם חיים בלוס אנג'לס. בכל זאת, רק בזכות קים קרדשיאן וקניה ווסט, השריפה כמעט שלא פגעה באחוזות היוקרה שנמצאות בשכונת הידן הילס, בהן כמובן גם זו של מיס ריאליטי, בעלה והמשפחה.

הסבר קצר: למרבה הצער, השריפות שמשתוללות בימים האחרונים בקליפורניה פגעו בבתים רבים באזור - בהם גם כמה מאחוזות המיליונים, ששייכות לכוכבים כמו מיילי סיירוס, ג'רארד באטלר ואביה החורג לשעבר של קים, קייטלין ג'נר. כיוון שהייתה סכנה שהלהבות יגיעו גם לביתם של קימי וקניה (שנרכש על ידם בלא פחות מ-20 מיליון דולר ושופץ בשנים האחרונות לא פעם אחת, אלא פעמיים, כך שהוא שווה 60 מיליון!), השניים החליטו לפעול לפני שיהיה מאוחר מדי ושכרו צוות כיבוי פרטי. כי מה הם כמה אלפי דולרים, לעומת חזרה לחיים בביתה של המאמא קריס ג'נר!

הבית של קים קרדשיאן, קניה ווסט בשכונת הידן הילס בקליפורניה. splash
אז הבית לא יעלה בלהבות. האחוזה של קים וקניה בהידן הילס/splash

על פי הדיווחים, אחרי שהרשויות פינו את תושבי האזור בשל שריפות הענק, צוות הכיבוי הפרטי שנשכר על ידי הזוג ווסט, נלחם בלהבות שהתפשטו לחורשה שסמוכה לביתם הענק - ממש בקצה השכונה המבודדת. הצוות, לא רק צוייד במכשור מתקדם, אלא גם חפר תעלות אדמה על מנת לעצור את האש מלפרוץ גם באזור. אם הלהבות היו מגיעות לאחוזה של קים וקניה, כנראה הייתה נהרסת כליל, וגורמת לכך שגם שאר הבתים בשוכנה יעלו בלהבות, במעין אפקט דומינו מלחיצוש.

רכלו על השריפות בלוס אנג'לס גם באינסטגרם

עם זאת, לפי שעה הכבאים הפרטיים עצרו את האש המתקרבת, לשמחתם של קרדשיאן-ווסט ושאר השכנים, שעל פי הרכלנים בקליפורניה מאוד, אבל ממש מודים לשני הכוכבים שגרים בקצה הבלוק. מה יקרה בהמשך, אחרי שישלחו להם סלסילת פירות או יפנקו בצלחת עוגיות? תקווה לטיפת גשם (או פחות רוח חמה) שתחזיר את קימי וקניה הביתה.


וואלה! סלבס שורפת אנשים עם המבט שלה.

עוד באותו נושא

ריי ג'יי חושף את סודות הסקס של האקסית קים קרדשיאן

לכתבה המלאה
קניה ווסט. splash
ראש ועד השכונה? קניה/splash
נורת' ווסט, קניה ווסט, קים קרדשיאן. splash
הכל למען המשפחה וכו'/splash
קים קרדשיאן, קניה ווסט. splash
צמד חמד מודאג. קים וקניה/splash
קניה ווסט. ספלאש
ובכן, אין צורך בעוד סיבה לדאגה. קניה ווסט/ספלאש
קים קרדשיאן. splash
מכבה שריפות. קים קרדשיאן/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully