וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה עוזרים אישיים של מייגן והארי עזבו את תפקידם

12.11.2018 / 12:41

הממלכה בהלם! שלושה עוזרים אישיים של הזוג המלכותי, ביניהם יד ימינו של הנסיך הארי ואחת הנשים הכי קרובות למלכה אליזבת' - החליטו לעזוב את תפקידם לאחר החתונה המלכותית. מה הסיבה? וואלה! סלבס עפה על עצמה

מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
את מדברת עליה? הארי ומייגן/GettyImages

לא ברור אם מדובר במקרה של כלה סוררת או סתם צירוף מקרים מוזר, כך או כך - מאז החתונה המלכותית של מייגן מרקל עם הנסיך הארי, החליטו שלושה עוזרים אישיים שעבדו בצמוד לזוג המלכותי לעזוב את תפקידם מבלי סיבה הגיונית הנראית לעין. אז מה קורה במסדרונות ארמון קנזינגטון?

העוזר של הנסיך הארי. GettyImages
הראשון שהתפטטר. הארי ואדוארד/GettyImages

הממלכה הבריטית המומה, זאת לאחר שבשלושה החודשים האחרונים החליטו, בזה אחר זו, שלושה עוזרים אישיים של הזוג המלכותי לעזוב את תפקידם הנחשק. תחילה היה זה אדוארד לין פוקס שהיה המזכיר של הנסיך האדמוני במשך 15 שנה עד שביום בהיר אחד החליט לפרוש מתפקידו. במקומו הגיעה הגברת סמנתה כהן, הידועה בכינויה "סמנתה הפנתרה" וזו בשל החריצות והנחישות שלה. כהן, הגיעה הישר מארמון בקינגהאם - שם שירתה במשך 20 שנה את המלכה האם ונחשבה לאחת האנשים הכי קרובים לאליזבת' שהעבירה אותה כ"מתנה" לדוכסית החדשה במשפחה על מנת להעביר אותה קורס מזורז בנימוסים והליכות לקראת כניסתה לתפקיד המלכותי. אממה, נראה שגם שם הסידור לא עבד, כך שהפנתרה המפורסמת החליטה לעזוב את תפקידה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
העוזרת של מייגן מרקל. GettyImages
התפטרה אחרי 20 שנה לצד המלכה. סמנתה מאחורי מייגן/GettyImages

רגע, זה לא נגמר כי במקום כהן החליטו להביא בחורה נוספת, מליסה שמה, שעל פי מקורות בארמון הייתה בתפקיד מפתח בכל הנוגע לסידורי החתונה, "היא הייתה מאוד מוכשרת", סיפר מקורב לזוג המלכותי, "היא ארגנה הכל ודאגה לכל פרט בחתונה". וכן, גם במקרה הזה משהו לא עבד ומליסה החליטה לעזוב את הארמון המפורסם.

התפטרותם של העוזרים בזה אחר זו גרמה ללא מעט לחשושים במסדרונות הארמון, "לאבד עובד אחד בצוות הבית יכול לקרות לכל אחד. לאבד שלושה עובדים במספר חודשים מתחיל להיראות כמו תמרור אזהרה". אז האם מדובר בדוכסית שקצת איבדה את זה או סתם צירוף מקרים מסכן? תלוי את מי שואלים.

וואלה! סלבס פיטרה חמש עובדות בגלל שלא שמו לה מספיק סחוג בפלאפל.

מייגן מרקל. GettyImages
מדובר בנסיכה רעה?/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
איפה העוזרת שלי?/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
אמרתי לך, שהעוזרת שלי תטפל בזה!/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully