וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ויקטוריה בקהאם בכתה ימים שלמים אחרי שדיוויד השפיל אותה"

וואלה! סלבס

21.10.2018 / 12:12

צרות במשפחת בקהאם? אחרי שהכדורגלן במיל' הודה מול המצלמה כמה קשה להישאר נשוי לפוש ספייס אחרי 20 שנה - מתברר שוויקטוריה "התפרקה לחתיכות" בגלל דיוויד, עד כדי כך שנאלצה לצאת לחופשת מרגוע. וואלה! סלבס טיפול זוגי

דיוויד בקהאם בפרומו לראיון שהשפיל את ויקטוריה בקהאם (צילום מסך)

שמעתם על זה שאפילו אצל הזוגות הכי מושלמים בעולם, כאלה שמחייכים תמיד, לא מפסיקים להרעיף אהבה זה על זו ומגיעים לכל מקום יחד - יש לא מעט בעיות ומתחים? כן, אפילו אצל ויקטוריה ודיוויד בקהאם, ספייס גירל במיל' וכדורגלן עבר, שאמנם נשואים מאז הניינטיז, אבל עדיין מצליחים לריב כאילו הם זוג טרי ומלא ביצרים.

כעת, על פי הרכלנים באנגליה, השניים חוו משבר בעקבות ראיון חדש של החצי הגברי לטלוויזיה האוסטרלית, שבו דיבר בפתיחות על חיי הנישואים עם מעצבת האופנה המצליחה ואמר מול המצלמות שלהיות נשוי "במצב כמו שלנו זו תמיד עבודה קשה, אבל אצלנו זה אפילו יותר מורכב". הלם? תשאלו את ויקי, שעל פי מקורבים לה בכתה במשך יומיים רצופים עד שנסעה לחופשת מרגוע על מנת להשתקם. דרמטית!


רכלו על המשבר של ויקטוריה ודיוויד בקהאם באינסטגרם

ויקטוריה ודיוויד בקהאם. אינסטגרם, צילום מסך
גבר משפיל? ויקטוריה עם דיוויד בקהאם/צילום מסך, אינסטגרם

על פי הדיווחים בבריטניה, ויקטוריה, בת ה-44, "הרגישה מובכת, מושפלת ובעיקר שבורה ממה שהוא אמר עליה", סיפרו מקורבים רכלנים של בני הזוג, שבמשך שנים מכחישים שמועות על גירושים ובעיות בחיי הנישואים. "היא לא האמינה שהאבא של ארבעת הילדים שלה יכול להיות כל כך חסר רגישות... מרגע שנודע לה מראש שזה מה שאמר בראיון, היא בכתה במשך יומיים רצופים".

בתום היומיים האלה, שככל הנראה כללו גם אף אדום ועיניים נפוחות, מיס בקהאם המאופקת ארזה מזוודה ונסעה לכפר נופש בגרמניה. אבל לא כזה של בטן-גב, אלא כפר נופש שמתמחה באיזון נפשי ורגיעה, לאלה שזקוקים לשחרור לחצים. "לא היה לה מושג למה היה כל כך לא מתחשב ואמר דברים כל כך משפילים בפומבי. זו הייתה כמו פצצה גרעינית שהתפוצצה בבית משפחת בקהאם, ברגע שוויקי גילתה מה דיוויד אמר". בום.

עוד באותו נושא

החופשה של ויקטוריה, דיוויד והילדים יותר טובה משלכם

לכתבה המלאה
משפחת בקהאם. ספלאש
לא רגועים בכלל. הבקהאמים/ספלאש

אחרי שסיימו לתאר עד כמה חברתם התפרקה לחתיכות, רק בגלל משפט אחד ומיוחד של דיוויד, בן ה-43, הוסיפו החברים שזה כנראה לא היה השבוע הטוב בביתם של הבקהאמים - שנשואים מאז 1999, אם תהיתם. בסדר, כשהיא מבודדת בכפר נופש יוקרתי בבאדן-באדן שבגרמניה, ויקטוריה תוכל להוציא את כל הכסף של בעלה בספא יוקרתי ואז לבזבז את שלה על שופינג של מזכרות לילדים, לא?


וואלה! סלבס משפילה רק בתשלום, כולל בגדי סאדו והצלפות.

דיוויד בקהאם. splash
מה אמרת, גברררר?! דיוויד בקהאם/splash
ויקטוריה דיוויד בקהאם חתונה מלכותית בריטניה. רויטרס
מערכת יחסים מלאה בשערוריות. הזוג בקהאם/רויטרס
ויקטוריה בקהאם שדה תעופה. ספלאש
בכיינית? ויקטוריה בקהאם/ספלאש
ויקטוריה ודיוויד בקהאם. Splash, splash
טוב, מדובר בזוג אנשים פוטוגני/splash, Splash
דיוויד וויקטוריה בקהאם יוני 1998. דיוויד הוגאן, GettyImages
כך היו. ויקטוריה ודיוויד בקהאם/GettyImages, דיוויד הוגאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully