וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים של דמעות: אריאנה גרנדה נפרדה מהארוס שלה

15.10.2018 / 10:19

ארבעה חודשים אחרי שהדיווה הצעירה התארסה ברעש וצלצולים, נודע כי אריאנה גרנדה וארוסה, כוכב הטלוויזיה המצחיק פיט דווידסון נפרדו. הכל כחלק ממה שהזמרת המצליחה הגדירה כ"פסק זמן", רגע לפני שהיא מתמוטטת. וואלה! סלבס היא אישה

אריאנה גרדה באפטר פארטי של ה-VMA 2018 (אינסטגרם)

היא תמיד קראה לעצנמה "אישה מסוכנת", אבל האם אריאנה גרנדה תהיה הבאה בתור לגמילה או אשפוז כפוי? ייתכן, כי לאור הידיעות מהימים האחרונים, לפיהן היא לוקחת פסק זמן מהחיים מול הפלאשים, בגלל מה שהגדירה כ"גיהינום שעברתי" - אין פלא שהלילה (ב', שעון ישראל) נודע שהיא וארוסה בארבעת החודשים האחרונים, הקומיקאי פיט דווידסון, החליטו לבטל את החתונה המתוכננת, לפרק את הזוגיות ולהיפרד כידידים. כן, יש עוד דמעות לבכות.


רכלו על הפרידה העגומה של אריאנה וארוסה באינסטגרם

אריאנה גרנדה. GettyImages
עד החתונה זה יעבור? אריאנה גרנדה ופיט דווידסון/GettyImages

גרנדה בת ה-25 ודווידסון, כוכב התכנית האמריקאית "סאטרדיי נייט לייב" שהחל לבלות איתה בקטע רומנטי באביב האחרון - התארסו בחודש יוני, אז הדהימו את העולם בהודעה כי הם מתחתנים והשוויצו בטבעת בשווי 100 מיליון דולר שהעניק לה.

עם זאת, גרנדה לא רק שחררה מאז כמה להיטים מצליחים ואלבום מצליח קצת פחות, עלתה על הבמה עשרות פעמים וצעדה על שטיחים אדומים, אלא גם עברה טלטלה לאחרונה עם מותו של האקס שלה, הראפר מאק מילר. כתוצאה מכך, אמצה חזרזיר מחמד יחד עם דווידסון, עליו יצטרכו לחלוק את המשמורת כעת.

עוד באותו נושא

אריאנה יוצאת למסיבה עם הארוס ו... סבתא שלה!

לכתבה המלאה
אריאנה גרנדה עם פיט דיוידסון וסבתא שלה. splash
סבתא דווקא אהבה אותו. גרנדה ודווידסון עם סבתה של אריאנה/splash

על פי הרכלנים בהוליווד, הזוג נפרד בסוף השבוע שעבר בידידות, כך שהחיבה ההדדית קיימת - אבל הכימיה הרומנטית של גרנדה ודווידסון (שקעקע בחודשים האחרונים על גופו כמה סמלים שמזוהים איתה) פשוט לא עובדת. עם זאת, יש עוד סיכוי לקאמבק, מתישהו כשהעניינים יתבהרו. לאחרונה כאמור, צייצה הדיווה הצעירה, "יכול להיות לי רק יום אחד של 'בסדר'. רק אחד. בבקשה", זאת ככל הנראה סביב הפרידה שלה מהבדחן המחומצן. עצובוש.


וואלה! סלבס בוכה דמעות תנין יום כן, יום לא. היום לא.

אריאנה גרנדה. GettyImages
הטבעת? מוגזמת כמובן/GettyImages
אריאנה גרנדה. GettyImages
אלוהים הוא אישה. גרנדה על הבמה/GettyImages
אריאנה גרנדה. GettyImages
מי מענויין בבילוי עם רווקה נחשקת?/GettyImages
אריאנה גרנדה. GettyImages
בלי דמעות, מאמי. אריאנה גרנדה/GettyImages
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully