וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: גם קלואי קרדשיאן תכנס שותפה בחברה ישראלית

20.9.2018 / 11:59

פרסום ראשון: אחרי שאחותה הגדולה גילתה את הפוטנציאל בהשקה בחברות ישראליות, גם קלואי קרדשיאן נמצאת במשא ומתן מתקדם עם חברת קוסמטיקה מקומית להיכנס כשותפה ופרזנטורית. וואלה! סלבס פרובינציאלית

אתר רשמי

רק לפני שבוע געשה הביצה המקומית כולה לאחר שנחתם החוזה המדובר בין קים קרדשיאן לחברה של בר רפאלי במסגרתו תגיע האישה והתחת לישראל על מנת לקדם את מוצרי האופטיקה של החברה. אך כעת, כך נראה, האחות הגדולה היא לא היחידה שמתעניינת במוצרים ישראליים, כך שלוואלה! סלבס נודע כי בימים אלו מתקיים משא ומתן מתקדם בין קלואי קרדשיאן לחברת קוסמטיקה ישראלית.

מה דעתכם על שיתוף הפעולה? רכלו לנו בפייסבוק

קלואי קרדשיאן. GettyImages
בקרוב בישראל? קלואי/GettyImages

גורמים יודעי דבר סיפרו לוואלה! סלבס כי לאחרונה פנו אנשי חברת הקוסמטיקה MAELYS לאנשיה של קרדשיאן והציעו לה לבדוק את המוצרים. קלואי, שהתלהבה ממסכת הישבן המפורסמת של המותג הסכימה לפרסם את המותג בעמוד האינסטגרם שלה כשהעסקה (שנחשפת כאן לראשונה!) כללה חמישה סטוריז בתמורה ל-300 אלף דולרים וכמובן בתנאי שהקרדשיאן תחליט בעצמה מה להגיד על המוצר מבלי שאף אחד יכתיב לה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, אתר רשמי
מרימה את הישבן/אתר רשמי, אינסטגרם

אך נראה שכאן לא נגמר שיתוף הפעולה בין השניים, כי לוואלה! סלבס נודע כי בין הצדדים מתקיים בימים אלו משא ומתן מתקדם לגבי כניסתה של קלואי כשותפה בחברה. על פי ההסכם, תקבל עשרה אחוזים ממכירות מוצר הדגל שהוא מסכת הישבן המפורסמת. "המשא ומתן ממש בשלבים מתקדמים", סיפרו גורמים בחברה, "נראה שהעסקה שעשתה אחותה מאוד עזרה לקידום העניינים וגם העובדה שהיא ממש מאמינה במסכה וניסתה אותה על בשרה והבינה כמה היא טובה".

וואלה! סלבס עדיין מחפשת מסכה שלא תגרום לפנים שלה להיראות כמו הישבן שלה.

קלואי קרדשיאן. ספלאש
מה קים תגיד?/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully