וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הסלבס מעדיפים: לולב ארוך או אתרוג עסיסי?

קים וייס | אמנון גולדמן

23.9.2018 / 0:03

ארבעת המינים הם ללא ספק אחד מסימני ההיכר של חג הסוכות, אז מה המפורסמים מעדיפים - את האתרוג העסיסי או הלולב הארוך וגם את מי הם לא היו מכניסים לסוכה שלהם? וואלה! סלבס הכי ערבה

אילוסטרציה

כל ילד ביסודי מכיר את ארבעת המינים בעל פה: הדס, ערבה, לולב ואתרוג, אך נראה שעם השנים - הזיכרון מטשטש ולרוב אנשים נוטים להתבלבל בין שבעת המינים לארבעת המינים, אז בשביל לא להביך את המפורסמים המקומיים, וואלה! סלבס החליטה לעזור להם ולשאול אותם מה הם מעדיפים: לולב ארוך במיוחד או אתרוג עסיסי ושווה? ולא, אין לשאלה שום קונוטציה שלילית למרות מה שהמפורסמים נטו לחשוב.

נילי לוטן, אסתי גינזבורג. יח"צ,
בלי טוקבקיסטים. אסתי/יח"צ

אז מי מעדיף לולב ארוך? גל אמיתי היה החלטי בתשובה שלו כשהלך על הלולב, כמוהו גם השחקן דין מירושניקוב שענה "לולב ארוך" מבלי לחשוב פעמיים, אך נראה שהם היחידים כי שיר אלמליח, מגי טביבי, טום באום וקורין גדעון לגמרי היו בקטע של אתרוג עסיסי, "זה פשוט נשמע יותר סקסי על הלשון", הסבירה החברה של ישראל אוגלבו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
מייקל לואיס. לנס הפקות,
השכן שלא ישן. מייקל/לנס הפקות

ואת מי המפורסמים היו מעדיפים לא לארח בסוכה שלהם למרות מצוות האושפיזין? נראה שאופירה אסייג ואמיתי תיאמו גרסאות או ששניהם פשוט לא מחבבים במיוחד את השרה מירי רגב מאחר ושניהם לא מוכנים לארח אותה בסוכתם. מייקל לואיס לא יכניס את השכן המעצבן שלו ואסתי גינזבורג תשאיר מחוץ לסוכה את כל הטוקבקיסטים. תכלס, צודקת.

וואלה! סלבס מעדיפה לולב ארוך בשילוב של הדס עסיסי, כזו היא - אוהבת הכל מהכל.

גל אמיתי. ניר פקין
בלי מירי רגב. גל/ניר פקין
מגי טביבי. לנס הפקות,
מעדיפה הדס/לנס הפקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully