וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפורסמים חושפים: למה וואלה! סלבס צריכה לבקש מהם סליחה

קים וייס

18.9.2018 / 1:03

יש כאלה שנפגעו, אחרים מבינים שזו העבודה, אבל יש גם את מי שממש לא נפגעו ואפילו אוהבים את וואלה! סלבס: אז מי המפורסמים שרוצים שהגברת הראשונה של עולם הרכילות תבקש מהם סליחה? צפו. וואלה! סלבס כפרה ומחילה

צלמים זמניים מורשים

יום הכיפורים הוא כאמור יום הסליחות, זהו אולי היום היחיד בשנה שוואלה! סלבס אוספת את עצמה, משליכה מעליה את כל הצהוב, התככים והמזימות ומתמקדת בטיהור הנפש. טוב נו, לא באמת, אבל היא כן מוכנה להתעלות על עצמה ולבקש סליחה, ממי שמגיע לו כמובן. לשם כך, היא יצאה לעשות סקר שוק בין כל הסלבס המקומיים על מנת להבין ממי היא צריכה לבקש סליחה ולמה, התוצאות? די מפתיעות.

יהודה לוי, שלומית מלכה. לנס הפקות,
לא צריכים סליחה. יהודה ושלומית/לנס הפקות

בין שלל המפורסמים היו לא מעט שטענו כי הם לא חשים שוואלה! סלבס צריכה לבקש מהם סליחה. כן, יהודה לוי ואשתו שלומית מלכה, קורין גדעון ואפילו ברק שמיר הודו כי הם לא מצפים לסליחה מאחר ולא נכתב עליהם שום דבר רע, מי שהרחיק לכת הוא טום באום שקצת נסחף עם החנפנות, " היא לא צריכה לבקש ממני סליחה, זה אתר מושלם, כולם שם מושלמים, אני אוהב את כולם שום דבר, אין שום סליחה שצריך לבקש ממני וואלה", אם הוא אומר הוא יודע.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מארינה מקסימיליאן. רפי דלויה
גם תמונות לא מחמיאות זה חיובי. מארינה/רפי דלויה

לעומת המפורסמים המתוקים, היו כאלו שדווקא כן דרשו סליחה כמו שיר אלמליח שטענה שאם היא תחזור אחורה בזמן אז היא צריכה לקבל סליחה על הרבה דברים שנכתבו עליה. גם דפנה לוסטיג דורשת סליחה אבל לא על משהו רע במיוחד אלא פשוט בשל העובדה שוואלה! סלבס פרגנה יתר על המידה לבעלה החתיך וקצת התעלמה ממנה, ממש כמו גל אמיתי שטען שהגברת הראשונה של עולם הרכילות הגיעה לסט צילומים של קמפיין בכיכובו אבל התעלמה ממנו לחלוטין. אופסי, זה לא בכוונה.


וואלה! סלבס מבקשת סליחה רק מהבעלים של המכולת, על זה שהיא גונבת ממנו כל בוקר שוקו ולחמנייה כבר 15 שנים.

ברק שמיר. שוקה כהן
אוהב את וואלה! סלבס/שוקה כהן
דפנה לוסטיג. שוקה כהן
מפרגנים רק לבעלי. דפנה/שוקה כהן
גל אמיתי. רפי דלויה, אביב חופי
צילמו רק את האף שלו. גל/אביב חופי, רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully