וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וני דפ מאשים את האקסית: "מרחה צואה על המיטה בכוונה!"

וואלה! סלבס

16.8.2018 / 11:52

למרות שג'וני דפ ואמבר הרד נפרדו לפני יותר משנתיים, הטינופת בין השניים לא נגמרת: כעת טוען הכוכב ההוליוודי ששבועות ספורים לפני הפיצוץ המתקושר עם אשתו לשעבר, היא לכלכה את המיטה שלהם בהפרשות כלבים. למה? וואלה! סלבס נושכת

ג'וני דפ + אמבר הרד. ספלאש
לא רק הפרידה הייתה מלוכלכת. אמבר הרד וג'וני דפ/ספלאש

אומרים שפרידות הוליוודיות, במיוחד בין שני אנשים מאוד מתוקשרים, הן עסק מלוכלך במיוחד - אבל מתברר שהגירושים של ג'וני דפ מאשתו לשעבר, אמבר הרד, מגיעה לשיאי טינופת חדשים, תרתי משמע. למרות שהפיצוץ הגדול בין השניים, שהציד את דפ באור מאוד לא מחמיא, קרה כבר לפני יותר משנתיים, מקורבים לשחקן הוותיק מגלים כעת על מעשה דוחה מצד האקסית הבלונדינית שלו, שכולל מיטה, כלבלב תמים והרבה, הרבה צואה. איכס.

רכלו על הטינופת של ג'וני דפ בפייסבוק

כלי התקשורת ברחבי העולם, מדווחים כי שבועות ספורים לפני שנודע כי השניים מתגרשים - דפ (55) הגיע לביתו רק בשביל לגלות כי הרד (32) מרחה צואת כלבים (באדיבות כלבם המשותף בו) על כל מיטת האהבים המשותפת שלהם. זאת, על פי הטענות, במהלך התפרצות זעם שלה על בעלה דאז, רק בגלל שאיחר בשעתיים לחגיגות יום הולדתה ה-30. תגובה מוגזמת? אולי, קצת, בערך. טוב לא ממש.


רכלו על הפרידה המטונפת בפייסבוק

ג'וני דפ אמבר הרד. GettyImages
יחסים מסוכנים? דפ עם הרד/GettyImages

מי גילה את המיטה המוכתמת? דפ, יחד עם עוזרת הבית של השניים, כמובן."זו הייתה ההתפרצות הראשונה שלה באפריל 2016, שהביאה לסדרה של חיכוכים בין השניים, אלה שגרמו בסופו של דבר לפרידה בינם", מספרים המקורבים לתקשורת, תוך כדי שציינו שהטענות מגובות בתמונות שמהוות עדות למעשה הדוחה. עם זאת, מצדה של הרד, נטען שזו ממש לא היא, אלא דווקא חיית המחמד שגרמה למהומה המלוכלכת. איך אומרים, פה קבור הכלב? או הכלבה.

השניים, שהתגרשו באופן רשמי, סופי ומוחלט בינואר 2017, הדהימו את העולם חצי שנה לפניכן - כשכיבסו את כל הכביסה המלוכלכת שלהם בתקשורת, כולל תמונות של הארד עם חבלות, אחרי שכביכול הוכתה על ידי בעלה וצווי הרחקה הדדיים. אחרי שבועות ארוכים של דיונים, כתבות מכפישות ושלל ויכוחים - הרד קיבלה מדפ שבעה מיליון דולר - שאותם תרמה לארגוני צדקה, בשעה שדפ נאלץ לוותר על שני הכלבים שלהם ועל סוס אחד משותף.


וואלה! סלבס לא מכירה צואה. היא כמו חד קרן אצילי שמפיץ ריח של מטהר אוויר.

עוד באותו נושא

מה קרה לפנים של ג'וני דפ?

לכתבה המלאה
אמבר הרד. GettyImages
הכל באשמת הכלב. אמבר הרד/GettyImages
ג'וני דפ. צילום מסך
טוב, אולי בגלל זה ג'וני דפ נראה כך היום?/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully