וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולי דיווה: דנה אינטרנשיונל תשיר תנ"ך בירושלים

19.7.2018 / 1:07

בעוד כשבועיים, הירושלמים לא רק ידרשו שוויון זכויות לקהילה הגאה במצעד שיתקיים בעיר הבירה, אלא גם יוכלו לבחון את דנה אינטרנשיונל על הבמה - כשתרים ותבצע חידוש מרגש לקטע תנ"כי. וואלה! סלבס דרור יקרא

יח"צ - חד פעמי

לפני 20 שנים דנה אינטרנשיונל נכנסה לספרי ההיסטוריה המקומית, כשיצרה היסטריה עת זכתה בתחרות האירוויזיון עם הלהיט "דיווה". בשנה שאחר כך, כיבדה בנוכחותה את החלק האומנותי של התחרות שנערכה בירושלים, לכבודה צילמה על חומות העיר העתיקה שבעיר קליפ לחידוש האייקוני שלה ל-"Free" (חופש) של סטיבי וונדר, יחד עם הפזמון המקראי "דרור יקרא".

ובכן, גבירותי, רבותי וכל מה שבינם, ההיסטוריה חוזרת לג'רוזלם, כיוון שבעוד כשבועיים הדיווה לא רק תשוב להופיע בעיר הקדושה במסגרת מצעד הגאווה והסובלנות של ירושלים - אלא שלכבוד המאורע, הזמרת אף הקליטה גרסה מיוחדת לפזמון תנ"כי ידוע אחר, שכל כולו אהבה, אחדות וקבלה.


רכלו על דנה אינטרנשיונל במצעד הגאווה שבירושלים גם בפייסבוק

דנה אינטרנשיונל. ניר פקין
אלוהית. דנה אינטרנשיונל/ניר פקין

לוואלה! סלבס נודע כי מיס אינטרנשיונל, שחורכת במות ומופיע באירועים גאים ואף נלחמת למען שוויון זכויות ברחבי העולם לאורך כל השנה, תגיע ב-2 באוגוסט לירושלים על מנת לעלות על הבמה במסגרת המצעד העירוני שנערך זו השנה ה-17 בבירה.

על מנת לכבד את גודל המאורע, דנה גם תצלם בקרוב קליפ, בהפקת "מיקרוסופט", שכולו מבוסס על המזמור מספר תהילים - "מי האיש החפץ חיים, אוהב ימים לראות טוב. נצור לשונך מרע ושפתיך מדבר מרמה סור מרע ועשה טוב, בקש שלום ורודפהו". למה? כדי שבעזרת הצלילים העתיקים, בשנת 2018 אינטרנשיונל תוכל לסייע למגר את השנאה ואי קבלת האחר, בין אם הוא הומו, לסבית, סטרייט, טרנס, קוויר, ביסקסואל או עונה על כל הגדרה אחרת.


וואלה! סלבס מציעה שתתקדמו לעידן המודרני ותנו לכל איש ואיש לחיות בשלום ושלווה.

לנצח דיווה

דנה אינטרנשיונל בעירום

לכתבה המלאה
דנה אינטרנשיונל דיווה. AP
אי שם, בשנת 1998. אינטרנשיונל כמנצחת האירוויזיון/AP
שגיא בן נון מראיין את דנה אינטרנשיונל באולפן וואלה! NEWS במלאת 20 שנה לזכיית השיר "דיווה" באירוויזיון. צילום סטילס: ראובן קסטרו, עריכת וידאו: נועה לוי ואביב אירגז, ראובן קסטרו
ווייב תנ"כי/ראובן קסטרו, צילום סטילס: ראובן קסטרו, עריכת וידאו: נועה לוי ואביב אירגז
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לה אנרג'יה לוקה. אינטרנשיונל בהופעה/מערכת וואלה!, צילום מסך
דנה אינטרנשיונל. איתן טל,
ויוה נריע. דנה אינטרנשיונל/איתן טל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully