וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: כשנטע ברזילי נפרדת מחברה הטוב

20.7.2018 / 7:01

בזמן שיונית לוי ועידו רוזנבלום בחרו שם לבת הקטנה שלהם, נטע ברזילי החליטה להיפרד מאחד האנשים שליוו אותה מתחילת דרכה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

יח"צ - חד פעמי

את הרשימה נפתח עם חשיפה מיוחדת, בכל זאת, לא בכל יום בריטני ספירס חושפת פטמה. כלומר, לא בטעות. אז נכון, נסיכת הפופ כבר חשפה איבר או שניים בעברה אלא שהפעם היא עשתה זאת בטעות והכל קרה במהלך הופעה של הספירס.

תאונת מלתחה של בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
אופס! בריטני/צילום מסך, אינסטגרם

קדימה למקום הרביעי, עדיין בהוליווד רק הפעם פינת חוף הילטון, כי השחקן המפורסם, ג'רארד באטלר, קפץ (בפעם המי יודע כמה) לביקור מולדת בארץ ישראל,. הפעם, הוא לא פספס אף רצועת חוף בתל אביב ועל הדרך עשה גם עסקים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ג'רארד באטלר. תמונות גולשים
חופים הם לפעמים געגועים. ג'רארד/תמונות גולשים

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא עוד וומנייזר שכולכם מכירים, קוראים לו שימי תבורי, ואחרי הריאיון שנתן בו התלונן על מצבו הכלכלי הקשה, כעת מגיע קמפיין חדש שישלשל לכיסו לא מעט מזומנים. אז איפה הקאטצ' אתם שואלים? תבורי יצטלם לפרסומת לצד צמד הראפרים איב וליר שהם במקרה (או לא)I היריבים של הבן שלו, אותו אחד שהציע לו עזרה כלכלית.

שימי תבורי בקמפיין לפריגת. ליאור נורדמן,
שואו מי דה מאני. שימי/ליאור נורדמן

ואם כבר בענייני הורים וילדים עסקינן, אז למקום השני מגיעים ההורים הכי מסקרנים בתעשייה - יונית לוי ועידו רוזנבלום - שחיכו כמעט חודשיים עד שהחליטו על שם לבתם השלישית. אז אחרי יונתן ואנני, קבלו את אלינור רוזנבלום לוי - יורשת העצר החדשה למשפחה הנוצצת.

יונית לוי. ניר פקין
אלינור! יונית ועידו/ניר פקין

הגענו למקום הראשון, שם נמצאת הכוכבת החדשה והבועטת של הביצה - נטע ברזילי - שאחרי שהתפרסמה לא מעט בזכות הגולגושים שעל ראשה, כעת היא מחליטה להיפרד מאחד האנשים הכי קרובים אליה שליוו אותה מתחילת דרכה, הספר האישי, אסי שדה. מקורבים לשניים מספרים כי למרות הסיבה הרשמית "לוחות זמנים עמוסים של הספר" נראה כי הסיפור הרבה יותר מורכב.

נטע ברזילי תוביל קמפיין של פרטנר TV. יח"צ/דניאל קמינסקי,
כבר לא חברה. נטע/יח"צ/דניאל קמינסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully