וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן התפוס שנכנס למיטה עם כוכבות אחרות

וואלה! סלבס

25.5.2018 / 0:04

חשבתם שהשחקן החביב אולי מלהיב את הבנות, אבל אוהב אך ורק את בת הזוג הצמודה שלו? אז חשבתם. בינתיים, הוא הספיק להכניס למיטה לא רק כוכבת אחת שבילתה איתו בצילומים, אלא כמה מהן. וואלה! סלבס טעימות

זוג נתפס במיטה. ShutterStock
זוג נתפס במיטה/ShutterStock

וואלה! סלבס באמת לא התכוונה להיות זו שמספרת לכם שאין דבר כזה "אביר על סוס לבן", כי רוב הגברים למעשה אפלים, מתוסבכים, מרוכזים בעצמם או לצורך העניין, בוגדניים. רק תראו את השחקן הלוהט והפופולרי הזה, שנראה כאיש נחמד, מוערך על עבודתו, חביב האימהות והבנות כאחד שמתחזק מראה מצודד, במיוחד כשהוא מתועד יחד עם החברה האוהבת, זאת שצמודה אליו כבר תקופה ארוכה.

עם זאת, מה שנראה טוב מבחוץ, אולי קצת פחות עובד מבפנים, כי ממידע שהגיע למערכת בנוגע לבחור ה"ישר" - עולה שהוא בילה רגע אינטימי מאוד (נכנס למיטה, שכב, אם תרצו את זה באופן מפורש) עם כוכבת שהופיעה לצדו על המסך. רגע, זה לא הכל, כי אז וואלה! סלבס גילתה שהגברבר עשה את אותו הדבר שנים ספורות לפניכן, עם כוכבת אחרת שבילתה איתו על סט צילומים נפרד לחלוטין, כאשר אף אחת מהן לא מזכירה את החברה האוהבת. האם מדובר בדפוס חוזר? האם יום אחד בת הזוג תזרוק אותו? או שהיא בכלל מפרגנת לו כוכבות משנה - לטובת שדרוג הכימיה המינית על המסך? כל זאת ועוד בפרק הבא.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully