וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיה דגן עושה מחווה לבר רפאלי... בלי חזייה

וואלה! סלבס

25.4.2018 / 11:31

מתברר שמיה דגן המצחיקונת החליטה לתעד את החופשה הקסומה שלה במזרח הרחוק בדרך מיוחדת - כשהיא משווה את עצמה לכמה מחברותיה היפהפיות לביצת הבידור. התוצאה: גלאם משעשע ונטול חזייה. וואלה! סלבס אילוסטרייטד

מיה דגן בחוף הים (אינסטגרם)

פעם היו לביצת הבידור הישראלית כמה חוקים ברורים: דוגמניות מהפנטות כמו בר ואסתי יככבו במגזינים נוצצים כמו "ספורטס אילוסטרייטד" כשהן חצי עירומות בחוף הים, אבל נשים "אמיתיות"? עליהן לכסות את עצמן לנצח נצחים. אז זהו, שבשנים האחרונות הובהר לכל שאין צורך להתחבא, לא משנה אם את גבוהה, רזה, שמנמנולה, בלונדינית, מלאונת, שעירה או מצחיקונת - כולן שונות, כולן שוות וכולן יפות.

כן, גם השחקנית האהובה, מיה דגן, שהחליטה לפרגן לקולגה המדגמנת (!) בר רפאלי בתמונת מחווה לאחד מצילומי בגדי הים המפורסמים ביותר בקריירה שלה. בלי חזייה, מן הסתם.


עוד דיווחים לוהטים:
קים קרדשיאן מצלמת את המפשעה ומפרסמת
ארבל קינן קוטפת שני קמפיינים בינלאומיים

רכלו על התמונה המרגשת של מיה דגן בפייסבוק

דגן, בת ה-42, מבלה את הימים האחרונים בחופשה זוגית עם בחיר לבה, ערן פפר, בתאילנד הקסומה. מאז שנחתה במזרח הרחוק, החליטה דגן לתעד את החוויה בשלל תמונות מחווה שמשוות אותה לנשים מוכרות מתעשיית הבידור המקומית במהלך נופש - או כפי שהסבירה את סדרת התמונות המצחיקה שהיא מפרסמת מדי יום: "תאילנד האמיתית, מאחורי הקלעים, גרסת הבמאי, הקטעים שירדו בעריכה. איך זה נראה אצלינו. האנשים הפשוטים".

מיה דגן. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
ככה היא נראית כשהיא לבושה, אם תהיתם. מיה דגן/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

אחרי שכבר הספיקה להרים באיים האקזוטיים לנשים זוהרות כמו שיר אלמליח, נטלי דדון ואנה ארונוב, דגן החליטה לעלות לליגה של הגדולות - בתמונת חוף שחור-לבן שפורסמה היום (ד'), שבה היא נראית שוכבת על החול בלי חלק ביקיני עליון, ממש "זהה" לזו של בר רפאלי. "החלטתי לתת לאישה שבי, לנמרה לפרוץ החוצה. ומי עושה את זה יותר טוב מבר", כתבה דגן בשעשוע.

"כל כך הרבה דמיון בינינו. ובכל זאת כל כך הרבה שוני. האחת בתולת ים שנסחפה אל החוף. השנייה ניצולה מהטיטניק", התחכמה, "האחת משתבחת כמו יין השנייה צריכה להפסיק לשתות אותו. האחת פורצת דרך, השנייה עם פריצת דיסק. כמו אחיות שהופרדו בלידתן. לאמהות שונות. בארצות שונות. ביקום שונה". חברים כמו גל גדות, נועה תשבי ואנחל בונני כבר הספיקו לתת לייק, אבל מי עשתה זאת טוב יותר? אתם מוזמנים לבחור!


וואלה! סלבס תצטלם בעירום רק אחרי שש שעות של מריטת שיער ברחבי הגוף. יש שעוונית שמתנדבת למשימה?

עוד באותו נושא

אמא, את חשופה: מיה דגן מפתיעה בתמונת עירום

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה לא שהיא לא נהנית בחופשות. מיה דגן/מערכת וואלה!, צילום מסך
מיה דגן. אביב חופי
משתבחת מרגע לרגע. מיה דגן/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully