וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמת? השם האירוני שקלואי קרדשיאן העניקה לבתה

16.4.2018 / 22:52

ימים ספורים אחרי שילדה את בתה, על רקע סקנדל הבגידה של אבי הילדה, טריסטן תומפסון - קלואי קרדשיאן הכריזה על השם הנבחר לתינוקת. כמו כל השמות של הקרדשיאנ'ז, הוא לא שגרתי. וואלה! סלבס לאמיתה

אתר רשמי

ימים של שמחה, שכלל הנראה מהולה בעצב או בלבול, עוברים על קלואי קרדישאן: אחותן של קים וקורטני ילדה ביום חמישי שעבר את בתה הראשונה, לה ולבויפרנד הכדורסלן, טריסטן תומפסון. הטוויסט הוא הצירים שהחלו לאור הדיווחים והעדויות על בגידות חוזרות של בן הזוג (עם כמה נשים שונות), בשעה שהקרדשיאן נשאה ברחמה את בתם המשותפת.

עם זאת, מתברר שלקלואי יש חוש הומור, או קצת פחות מודעות למה שמתרחש סביבה, כיוון שהשם שבחרה לבתה הקטנטנה הוא לא פחות מאירוניה. כינוי לא שגרתי? תמשיכו לקרוא, גם אתם לא תאמינו.


רכלו על השם שקלואי קרדשיאן בחרה לתינוקת בפייסבוק

קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
אמיתיים. קלואי קרדשיאן עם טריסטן תומפסון/צילום מסך, אינסטגרם

אולי כדי לרכך את היחס לבן הזוג הבוגדני, שהפך בימים האחרונים לאיש המושמץ בארצות הברית, קרדשיאן בת ה-33 פרסמה היום (ב') ברשת (כמובן) את השם הנבחר לבתם: טרו תומפסון. טרו (True), בתרגום חופשי מאנגלית לעברית, הוא "אמת", "נכון", "כן" או "נאמן" - כלומר כל הדברים שטריסטן כנראה לא היה במהלך התקופה שבה כוכבת הריאליטי הענקית והוא מנהלים זוגיות מתוקשרת.

קלואי קרדשיאן מכריזה על השם של טרו תומפסון. אינסטגרם, צילום מסך
כך קלואי קרדשיאן הכריזה על השם הנבחר/צילום מסך, אינסטגרם

הכל אמת, כיוון שקלואי כתבה באינסטגרם ש"הילדה הקטנה שלנו, טרו תומפסון, גנבה את לבנו לחלוטין ואנחנו המומים מרוב אהבה". אז המשיכה ש"זו ברכה לקבל את את המלאכית למשפחה שלנו. אמא ואבא אוהבים אותך, טרו", סיימה תוך כדי שהיא מדגישה את מקומו של בן הזוג בעולמה של הבייבי. אז לא זרקת אותו, הא?


וואלה! סלבס תקרא לבתה מעמול. על שם העוגייה החביבה עליה.

עוד באותו נושא

החבר של קלואי קרדשיאן הוא "האדם הכי שנוא באמריקה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully