וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע, בראד פיט יוצא עם "החברה הישראלית" כבר חצי שנה?

וואלה! סלבס

10.4.2018 / 11:22

האם הרווק המבוקש ביותר בהוליווד צמוד כבר חודשים ארוכים לפרופסור ישראלית לשעבר? כי תמונה חדשה של בראד פיט במוסד שבו מרצה "ידידתו" נרי אוקסמן, מעלה חשד שמדובר בריליישנשיפ רציני בהחלט. וואלה! סלבס חוקרת

בראד פיט, נרי אוקסמן. GettyImages
זוג או פרט? נרי אוקסמן ובראד פיט/GettyImages

אם פעם נדמה היה שישראליות יכולות לתפוס לעצמן בן זוג בינלאומי נוצץ רק בתנאי שהן דוגמניות (היוש בר, מסרי ד"ש קורל) - הרי שהדיווחים על בת הזוג הרצינית הראשונה של בראד פיט, מאז הפרידה הדרמטית מאשתו אנג'לינה ג'ולי, הפרופסור הישראלית-אמריקאית נרי אוקסמן, משנה את התמונה לחלוטין.

מאז סוף השבוע האחרון, הרכלנים בהוליווד משתגעים מעובדה שמשהו מתהווה בין השחקן והצ'ארמר בן ה-54 לחוקרת האדריכלות פורצת הדרך, שצעירה ממנו ב-12 שנים. בעוד שעל פי הדיווחים ברחבי העולם מדובר ב"ידידים שחולקים את אהבתם לעיצוב, אך שומרים על קשר רק בגלל המקצוע שלה", תמונה חדשה שהתגלתה ברשת מעלה חשד שפיט ואוקסמן מכירים כבר לא מעט זמן, מבלי ש(כמעט) איש לא ירגיש. אה-הא!


עוד סיפורים נהדרים:
השורדת האחרונה: אביבית בר זוהר בדרך לריאליטי בביקיני?
אהבה באוויר: החברה החדשה של איתי תורג'מן

רכלו על הקשר של בראד פיט והפרופסור הישראלית

נרי אוקסמן. GettyImages
אנג'לינה כבר בטח יודעת. נרי אוקסמן/GettyImages

תמונת אינסטגרם חשפה שרגע אחרי חג ההודיה בחודש נובמבר 2017, לפני כחצי שנה, פיט קפץ לביקור ב-MIT, המוסד האקדמי היוקרתי שבו פועלת ומרצה אוקסמן המוערכת. איך יודעים את זה? ככה זה כשכוכב על חתיך מגיע לביקור במעבדה של נרי, הסטודנטיות של מיס אוקסמן שמחות להצטלם יחד איתו ולפרסם ברשת.

על פי הדיווחים, מלבד התמונה שנותרה ברשת, הייתה תמונה נוספת שבה מופיעים בראד ונרי כשהם עומדים זה לצד זו - אך התמונה הוסרה מאינסטגרם, ככל הנראה לבקשתה של החוקרת שנולדה בחיפה ולמדה בטכניון שבישראל. האם זה בגלל שהידידות האמיצה מבשילה לכדי רומן של ממש? מי יודע.

היי, בנות

רוצות לדעת איך בראד מתחיל עם נשים?

לכתבה המלאה

הצהובונים טוענים שמאז הפרידה של פיט וג'ולי, שעדיין לא השלימו את תהליך הגירושים הרשמי, השחקן "מתפרפר עם שלל נשים מזדמנות בנות מזל, כי ממש אין לו כוונה להיכנס למערכת יחסים רצינית כרגע". עם זאת, הקשר שלו עם הישראלית לשעבר, אמנית וארכיטקטית חוקרת, שבעצמה עברה גירושים, מבלבל את סביבתו של פיט.


וואלה! סלבס יוצאת בתקופה האחרונה עם כוכב עבר מסתורי ולא יכולה לגלות לכם ששמו הוא משה אופניק. אופס.

בראד פיט. GettyImages
רווק נחשק וכו'. בראד פיט/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי לא הייתה לוקחת אותו?/מערכת וואלה!, צילום מסך
בראד פיט. splash
חובב אדריכלות? פיט/splash
בראד פיט אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
כנראה שיש לו טייפ. פיט עם אנג'לינה ג'ולי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully