וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל תגרה במונית: מיכל אנסקי כמעט גרמה לתאונה

8.4.2018 / 12:50

כוכבת "מאסטר שף" מיכל אנסקי והשחקנית העולה לונא מנסור, עלו יחד על מונית מטעם הפקה של סדרה בה הן משחקות - רק שהנסיעה הקלילה הפכה לרכבת הרים מלחיצה שכללה מריבה מסוכנת. אנסקי: "לא היה כלום". וואלה! סלבס עושה סדר

מיכל אנסקי. ניר פקין
תגידי, מה קורה? מיכל אנסקי/ניר פקין

כולנו יכולים לריב בחיים האלה - הרי יש אינספור דברים להתווכח עליהם, מערכות יחסים, בעיות עסקיות, תור בסופרמרקט... אבל כששתי נשים חזקות, עצמאיות ודעתניות נכנסות לפינה, תפסו מחסה חברים! סביר שזה עומד להיות מכוער. מאוד.

מנטורית הקולינריה, מיכל אנסקי והדוגמנית והשחקנית העולה, לונא מנסור, חלקו בשבוע שעבר מונית כשיצאו מסט הצילומים של הסדרה אליה הן מצטלמות, "ד"ר קוראז'" עליה קראתם בוואלה! סלבס. נסיעת לרלורים בשעת לילה, אחרי שעות ארוכות על הסט? ממש לא, יותר בכיוון של ריב סוער בשל שאלת השאלות - מי יורדת ראשונה. קאט פייט.


לעוד רכילות מהביצה:
דין מירושניקוב חוגג, עם החברה ועוגת קצפת לפנים
תרבחו ותסעדו: אייל, אופירה ואירית חוגגים במימונה

מה אתם אומרים על הריב של מיכל ולונא? רכלו בפייס

לונה מנסור. תומר לופסקו, מערכת וואלה! NEWS
לא מוותרת בכזאת קלות. לונא מנסור/מערכת וואלה! NEWS, תומר לופסקו

מנסור ואנסקי, שעל פי מקורבים להפקה דווקא התחברו על סט הצילומים, שובצו לנסיעה יחדיו רק בגלל שבתיהם של השתיים נמצאים במרחק קצר זה מזה, ליתר דיוק כ-4 דקות נסיעה. רק נראה שההחלטה להוריד את לונה ראשונה, מאוד לא מצאה חן בעיניה שלך אנסקי שהחליטה כי לא יקום ולא יהיה - היא יורדת בבית ראשונה והורתה לנהג שהיא זו שתסיים את הנסיעה תחילה.

"נראה שהג'ט לג קצת השפיע על אנסקי, היא ירדה מטיסה והגיעה ישר לצילומים", מספרים יודעי דבר, שגילו שהשתיים החלו להתווכח על סידור הנסיעה והגיעו לטונים צורמים במהלך חילופי הדברים.

אך זו עדיין לא סיבה להתלהם עד לכדי ריב מטורף עם מנסור, לא כך? "לונה היא לא בחורה שלא מגיבה כשמדברים אליה לא יפה, היא עונה". טוענים מקורבים לשחקנית.

עוד באותו נושא

מיכל אנסקי נחנקת באמצע צילומים

לכתבה המלאה
מיכל אנסקי. יחצ,
נראה שהג'ט לג השפיע. אנסקי/יחצ

משם התלהטו הדברים אף יותר - כיוון שמקורבים לצלחת לרלרו לוואלה! סלבס שאנסקי פשוט יצאה מכלל שליטה, צעקה ואף ניסתה להסיט בכוח את ההגה של נהג המונית - רק בכדי שלא יפנה לרחוב שבו גרה מנסור. לחץ מצד הנהג וכמעט תאונת דרכים מיותרת, בגלל ארבע דקות נסיעה שהיו כל ההבדל, כן?

מנסור, סיפרה היום לוואלה! סלבס ש"נכון שחונכתי לכבד אנשים מבוגרים, אבל בסופו של דבר הסכמתי רק מתוך כבוד להפקה".

לונא מנסור, מיכל אנסקי. מערכת וואלה! NEWS
על הסט - חברות. מנסור/מערכת וואלה! NEWS

מטעם הפקת "ד"ר קוראז'" מסרו: "ההגעות והחזרות מסט הצילומים נקבעות על פי שיקולי הפקה שונים. ביום רביעי ויכוח שלא היה צריך להתקיים כלל יצא משליטה. כעת הדברים נרגעו והכל ברוח טובה".

מהסוכנות של מנסור נמסר: "אין תגובה מעבר למה שכבר נאמר".

סוכנות "ייצוג1" מסרה בשם אנסקי: "נצטט את המאסטר, לא היה כלום ולא יהיה כלום".


וואלה! סלבס עולה רק למונית ספיישל ותמיד לבד. אין מקום לאגו של עוד אנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully