וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרבחו ותסעדו: אצל איזה כוכב מרוקאי הייתם חוגגים מימונה?

7.4.2018 / 4:04

רגע לפני שאתם מתחילים לרוץ מבית לבית' רק בשביל לאכול עוד מופלטה או ללקק ריבה מתוקה - אתם מחליטים: אצל איזה מרוקאי מפורסם הייתם רוצים לחגוג את החג הכי מתוק בשנה? וואלה! סלבס מלקקת

נמאס לכם לאכול מצות עם שוקולד וחמאה? עייפתם מפריכיות בשלל טעמים שונים ומשונים? גם אתם ספרתם את הימים והדקות עד שיסתיימו שבעת ימי הסיוט וסוף סוף תוכלו לדפוק לאפה עם שווארמה או סתם פיתה עם חומוס? יופי! כי ממש היום תוכלו להשתחרר מהעבדות ולשוב לחירות של הפחמימות הבאמת טעימות.

אז רגע לפני שאתם נותנים ביס בלאפה, יש עוד מנהג אחד שמאוד אהוב על העם היושב בציון - המימונה! כן חברים וחברות, זה כאן, זה טעים וזה הכי משמין. ובכל זאת, נראה שאין ישראלי שלא ביקר בחייו במימונה, אכל מופלטה עמוסה בדבש או ליקק ריבה מיוחדת במינה. אז תרבחו ותסעדו, אבל השאלה אצל מי הייתם רוצים לקיים את המנהג הכי מרוקאי שיש?


במי בחרתם? בואו לרכל בפייסבוק

סלבס מרוקאים פסח 2018. מערכת וואלה! NEWS
יאללה, חפלה/מערכת וואלה! NEWS

וואלה! סלבס אספה עבורכם כמה מרוקאים, כאלה עם דם חם, אש בעיניים ובעיקר הרבה שמחה בלב. אז מי המרוקאי או המרוקאית שהייתם רוצים לחגוג בביתו את החג המשמין? אולי אצל אופירה אסייג שבטח תשמח לארח אתכם ולדבר אתכם על הטיול שלה לארצות הברית, או שמא אצל מירי בוהדנה שתקפיץ את האמא ההורסת שלה הישר משדרות לטגן להם מופלטה.

יש כמובן גם את הזוג הכי מרוקאי באיזור חיוג 03 - מאור זגורי וחן אמסלם או את המרוקאי הכי בלונדיני, מיקי בוגנים, שרק חזר ממרוקו ובטח למד שם דבר או שניים על מנהגים מרוקאים. אם בא לכם משהו ממש אותנטי תתקשרו ליעל אבקסיס שתביא את אמא ריימונד שתעשה לכם חפלה במרוקאית וכמובן, איך אפשר בלי הזוג שמארח בכל שנה את כל העולם ואשתו, הלא הם שגית וחיים רביבו. לא משנה איפה תחגגו, רק אל תשכחו: מופלטה אחת - 300 קלוריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully