וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבית בר זוהר מציגה: מכת בחורות. טיפ מס' 8

צילום: יוסי ציפקיס

6.4.2018 / 1:02

לרגל החג הכי נקי בשנה, וואלה! סלבס פנתה למלכת העצות וביקשה ממנה להעניק לגולשים טיפ יומי מיוחד - כך שמדי יום תוכלו לצפות בעצה לבנות המין היפה. נכון שהדברים מכוונים לנשים, אבל בוודאי יכולים להועיל גם לגברים. וואלה! סלבס קושיה

יוסי ציפקיס

דם, צפרדע, כינים, ערוב, דבר, שחין, ברד, ארבה, חושך וכמובן - מכת בכורות. מי לא מכיר את עשר המכות המפורסמות שהנחית אלוהים על המצרים במצרים? לרגל חג המצות - החג בו יצאו בני ישראל מעבדות לחירות, וואלה! סלבס פנתה למלכה האם, זו שהטיפים שלה הפכו מזמן לשם דבר ברשתות החברתיות וביקשה ממנה להעניק מהידע שלה גם לגולשים הכשרים לפסח. וגם לאלו שלא.

מה דעתכם על הטיפ היומי? רכלו לנו בפייסבוק

מכת בחורות8, אביבית בר זוהר. יוסי ציפקיס,
טיפ מספר 8/יוסי ציפקיס

אז לרגל חג הפסח, החליטה אביבית בר זוהר לתת משמעות חדשה למכת בכורות, או במילים אחרות, מהיום אמרו: מכת בחורים ובחורות. אם גם אתם מכורים לטיפים שלה האישה, הריסים והבישולים - כדאי לכם לעקוב מדי יום אחר הטיפ היומי שיתפרסם בוואלה! סלבס ויעזור לכן הבנות להתמודד בדרך טובה יותר עם חיי האהבה שלכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אביבית בר זוהר. אביב חופי
הטיפ היומי הוא.../אביב חופי

ואתם גברברים, אם תקשיבו לעצות שהגברת בר זוהר נותנת לנשים, מי יודע - אולי תצליחו ללמוד משהו וליישם חלק מהטיפים בעצמכם. אה כן, על מנת שלא תטענו לחוסר שוויון, אחת העצות מוקדשת לכל גברברי ישראל באשר הם, אז שווה לחכות.


וואלה! סלבס חולמת להיות אביבית בר זוהר כשתהיה גדולה, או לפחות הריסים שעל העיניים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully