וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירום, מריבות וצווחות: על איזו שערוריית סלבס הייתם פוסחים?

5.4.2018 / 0:03

קמפיין שנגנז בגלל דת (קורל וסרג'י), כוכבי ריאליטי שלא מצליחים לעצור את העצבים (רושפלד), עקיצות (של אסי לבר) וסרטון שדלף ושיגע את המדינה (עדן, כמובן). לכבוד החג, עזרו לוואלה! סלבס להחליט על איזו שערורייה מתוקשרת הייתם פוסחים ומוותרים

אומרים שאי אז, כשבני ישראל עוד שהו דרומה לסיני ועשרת המכות לא ממש נגעו בהם, ההוא שם למעלה פסח על הילדים הבכורים של העם הנבחר כאשר הכה רק באלה של המצרים קשי הלב. מאז, לא רק שעם ישראל חי וקיים, אלא שהוא גם מייצר לא מעט, כלומר הרבה, כלומר המון שערוריות - שחלקן קשור באופן ישיר לכוכבי ביצת הבידור הישראלים. זה לא קורה מדי פעם, זה קורה כל הזמן!


רכלו על השערוריות של הסלבס בפייסבוק

סקר פסח סלבס 2018. מערכת וואלה! NEWS
סקר פסח סלבס 2018/מערכת וואלה! NEWS

רק בתקופה האחרונה, זכיתם לשמוע על סרטון עירום של הזמרת עדן בן זקן מתוך תא הלבשה בעת שמדדה בגדי ים, לא להבין מה בדיוק קרה ליונתן רושפלד שהחליט לשחק ב"השף המתפוצץ" בזמן שנטש את צילומי הריאליטי "גולסטאר" בחו"ל, או למשל, לקרוא בפעם ה-1,580,662 על עוד תקרית בין אסי עזר לחברתו הטובה לשעבר בר רפאלי, רק כי לא מצא חן בעיניו שחברתו הטובה הנוכחית במהל איתה.

כעת, לכבוד החג, וואלה! סלבס מציעה לכם לחשוב ולבחור על איזו מהשערוריות של החודשים החולפים הייתם מוותרים ופוסחים עליה: אולי על כך שחברה מקומית זנחה קמפיין עם קורל סימנוביץ' רק כי בן הזוג הספרדי של, סרג'י רוברטו, אינו כשר? מה דעתכם על פרשת ההטרדה של אביה של עדי ביטי, שמואשם ששלח מסרונים לא הולמים למעריצות צעירות של בתו? או דווקא הפנייה הרומנטית של מלך הפורנו האמריקאי לאביבית בר זוהר הענוגה? יאללה, אתם קובעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully