וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: סרטון העירום שהרתיח את המלכה

23.3.2018 / 7:06

בזמן שעדי ביטי מתמודדת עם פרשת ההטרדות של אביה, המלכה האם, אליזבת', מתמודדת עם סרטון העירום של אשתו לעתיד של נכדה - כל האירועים שעשו לכם את האירוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אילוסטרציה

את הרשימה נפתח עם מברוק לכוכב הילדים הבלתי מעורער, טל מוסרי, שהחליט לעשות ספין על כל פרשת הבגידה שלו בערוץ הילדים, כך שחמש שנים לאחר הפרשה הגדולה - הוא קוטף קמפיין שעוסק, איך לא, בבגידה, עבור בנק הפועלים. ועל כך נאמר, צוחק כל הדרך אל הבנק.


מה האירוע שעשה לכם את השבוע? רכלו לנו בפייסבוק

טל מוסרי. ראובן קסטרו
בוגד! טל/ראובן קסטרו

אל המקום הרביעי מגיעה עוד כוכבת שהיא עדיין ילדה, בלו אייבי שמה, והיא עולה לכותרות לאחר שהשתתפה במכירה פומבית שהתקיימה באירוע צדקה שערכה סבתה, טינה נואלס, ונלחמה ראש בראש עם תורם אחר על יצירת אמנות אך נאלצה לוותר לאחר שהגיעו לסכום המטורף של 19 אלף דולר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ביונסה וג'יי זי על השטיח האדום של טקס פרסי הגראמי ה-60, ינואר 2018. GettyImages
שולטת בעולם. ביונסה, בלו וג'יי זי/GettyImages

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא זוג שבקרוב יביא לעולם בייבי מהמם, בכל זאת, ראיתם את הגנים המשובחים של גיא גיאור ולירן כוהנר? הזוג הכי בלונדיני בתעשייה המקומית מצפה לבייבי ראשון כפי שחשפה וואלה! סלבס לראשונה.

גיא גיאור, לירן כוהנר. ניר פקין
שיהיה במזל! לירן וגיא/ניר פקין

אל המקום השני והמכובד מגיעה כוכבת הילדים המתוקה, עדי ביטי, שנאלצת להתמודד עם מתקפה קשה בימים האחרונים, זאת לאחר שהותר לפרסום כי אביה הוא החשוד בביצוע עבירות מין במעריצותיה הקטינות של בתו. בתחילת השבוע הותר לפרסום שמו של האב, רונן ביטי, מה שגרם לבתו לפרסם פוסט מרגש בו כתבה כי אין לה מה להסתיר.

יום הולדת מיכל הקטנה. רפי דלויה
אין לה מה להסתיר. עדי/רפי דלויה

הגענו למקום הראשון, שם נמצאת מלכה אחרת, המלכה אליזבת' שלא יודעת ימים שקטים בשבוע האחרון, זאת לאחר שהתפרסם סרטון בו נראית הכלה לעתיד של הנסיך הארי כשהיא מצולמת בעירום. בסרטון, נראית מייגן מרקל בחופשה עם חברות כשהיא מנסה לכוון את מצלמת הווידאו על מנת לצלם אותה ואת חברותיה. הסרטון הופץ על ידי אתר של טרוריסטים אך דוברות הארמון הכחישה וטענה כי מדובר בסרטון מזויף.

מייגן מרקל. GettyImages
המלכה רותחת על מייגן מרקל?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully