וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקו VS הבייבי: מי הפרטנר המושלם עבור אופירה אסייג?

24.3.2018 / 8:33

שני אנשים מרכזיים בחייה של אופירה אסייג, שתי פרסומות שבהן המגישה מהמסך נבחרה לככב לאחרונה, אבל וואלה! סלבס רוצה שתבחרו מי הפרטנר המושלם עבור האישה והצחוק: ברקוביץ' או דווקא הבת שלה? אתם קובעים

צילום מסך

מי ידע שדווקא בעשור החמישי לחייה, כשהיא בת 44, העיתונאית/ מגישה/ BFF של גולן - או כפי שאתם מכירים אותה, אופירה אסייג - תהיה כל כך עסוקה, בין אם כמגישה ברדיו, בתכנית האירוח והפטפטת שלה או ככוכבת בהפסקת הפרסומות שלכם.

ממש לאחרונה, וואלה! סלבס חשפה בפניכם לא אחד, אלא שני קמפיינים חדשים שבהם הגברת עם הפה הגדול תככב - בזכות הכריזמה, הכשרון, התעוזה וכשרונה, מן הסתם - כל אחת מהן עם פרטנר שונה. אם בפרסומת אחת היא עובדת בטבעיות לצד אייל ברקוביץ', הפרטנר למסך ולתכנית הרדיו, הרי שבשנייה היא מדגמנת קשר משפחתי לצד בתה הקטנה, אמילי מנקין.


רכלו על אופירה אסייג בפייסבוק

אופירה אסייג. צילום מסך
מצד אחד, אופירה אסייג עם הבייבי, אמילי/צילום מסך
אופירה אסייג, אייל ברקוביץ'. צילום מסך
מצד שני, אופירה גם מבלה עם אייל ברקוביץ'/צילום מסך

כעת, אחרי שקיבלתם את כל המידע, וואלה! סלבס לא מצליחה להחליט - מי הפרטנר המושלם לככב לצדה של אופירה בפרסומת: האם הבת, שהיא יוצאת חלציה ואהובתה, או דווקא החצי השני שלה מהמסך הקטן, זה שהיא כל כך מזוהה איתו. אתם, בתור גולשים נאמנים, בטח תצליחו לסייע להכריע מי החצי השני מהאגדות, סליחה, פרסומות של אסייג.

יאללה, למה אתם מחכים, הצביעו והשפיעו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully