וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגם בוחבוט תומכת בעדי ביטי: "מאחלת לה בהצלחה"

21.3.2018 / 13:01

בזמן שכלי התקשורת דיווחו כי אביה של עדי ביטי הוא החשוד בביצוע מעשים מגונים במעריצותיה, התיישבה אגם בוחבוט לריאיון אישי והגיבה על הפרשה, "מאחלת לה בהצלחה". וואלה! סלבס ילדה מוצלחת

ראובן קסטרו

הביצה סערה וגעשה אתמול (ג') לאחר שהותר לפרסום כי אביה של הזמרת החשוד בביצוע מעשים מגונים במעריצותיה הקטינות של בתו הוא אביה של עדי ביטי. על פי החשד, האב ניהל שיחות באפליקציית "טלגרם" על מנת שלא יוכלו לעקוב אחר מעשיו. אממה, במשטרה, כך נטען, הצליחו לשחזר את השיחות של האב עם הקטינות וגיבשו את התיק נגדו.

במקביל לפרסום שמו של רונן ביטי, פרסמה בתו פוסט בו טענה כי "אין לי מה להסתיר" והוסיפה, "חשוב לי לומר כי לא השתתפתי ולא הייתי חברה או מנהלת באף קבוצת וואצאפ הקשורה לחקירת אבא שלי והדברים יתבהרו בקרוב. אינני יודעת אילו תכנים או מסרים, אם בכלל הועברו בקבוצה הזו. אני סומכת על המשטרה שתעשה עבודתה נאמנה".

אגם בוחבוט. ראובן קסטרו
מאחלת לה בהצלחה. אגם/ראובן קסטרו

ממש באותם רגעים בהם התפרסם שמו של ביטי, הגיעה אגם בוחבוט, שהייתה עם ביטי ב"בית ספר למוסיקה", לריאיון בתכנית "הביצה" עם אדם סרור - שם נשאלה גם על הפרשה של חברתה לתעשייה. בוחבוט העדיפה שלא להרחיב בנושא ואמרה, "אני מכירה אותה עוד מימי בית ספר למוסיקה ואני אוהבת אותה והיא קולגה ואני מכבדת אותה ומאחלת לה הכי בהצלחה בעולם. ושיהיה לה בהצלחה. אני אוהבת אותה ומכבדת את המוזיקה שלה ואת הדרך שלה ומאחלת לה בהצלחה".

רכלו על הפרשה בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עדי ביטי. רפי דלויה
צרילך לעשות הפרדה. עדי/רפי דלויה

כשנשאלה בוחבוט - בריאיון שיפורסם בסוף השבוע בוואלה! סלבס - האם לדעתה הפרשה צריכה או תפגע בקריירה של עדי, היא מיד השיבה בשלילה, "אני לא חושבת שזה קשור. יש להפריד ואני מאחלת לה הכי בהצלחה בעולם".


וואלה! סלבס עדיין מחכה שאגם תשיג לה חתימה של משה פרץ

הארכת מעצר לרונן ביטי, אבא של עדי ביטי, בית משפט השלום ראשון לציון, 20 במרץ 2018. יותם רונן
אביה של ביטי/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully