וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדל ג'נר מבהירה: "אני לא לסבית"

15.3.2018 / 12:39

הדוגמנית שהיא הצלע הכי יפה במשפחת קרדשיאן, הצטלמה לשער של המגזין הנחשב בעולם - רק כדי להבהיר לכל החשדנים שהיא לא לסבית. הכל נחמד, אילולא קנדל ג'נר הייתה טורחת כל כך להסביר למה היא לא נמשכת לנשים. וואלה! סלבס חושדת

קנדל ג'נר. צילום מסך
לא לסבית! קנדל ג'נר על שער ווג/צילום מסך

מכירים את המשפט "על ראש הגנב בוער הכובע"? אז נראה שהכובע של הגברת קנדל ג'נר בוער! כל כך בוער עד שצריכים שלושה "סופר טנקרים" לכבות אותו. בכל זאת, מתי בפעם האחרונה נתקלתם בריאיון של כוכבת הוליוודית שלא מפסיקה לחפור על כך שהיא לא בקטע של נשים, עד כדי כך שגם הכותרת שעל השער היא "אין לי מה להסתיר". איפה גל אוחובסקי כשצריך אותו?


רוצים עוד רכילות?
חמודי וחברים: מיקי בוגנים וציפי שביט דואגים לבריאות שלכם
שלומית מלכה חוגגת לקורל סימנוביץ' מסיבת רווקות

מה דעתכם על הריאיון? רכלו לנו בפייסבוק

קנדל ג'נר. צילום מסך
אין לי עצם לסבית. קנדל ל"ווג"/צילום מסך

בכתבת שער למגזין הנחשב בעולם, "ווג", נשאלת בת משפחת קרדשיאן על המיניות שלה ועל השמועות כי היא נמשכת לנשים - רק בשביל שתוכל להשיב אש בכל הכח."אני חושבת שזה בגלל שאני לא כמו שאר האחיות שלי, שהן כאילו 'הנה אני והנה הבן זוג שלי', אז זה היה עניין של דקה כי אף אחד לא ראה אותי עם גבר", מסבירה קנדל, "אני תמיד אעשה את מירב המאמצים לשמור על פרופיל נמוך עם גברים, ולהתחבא כל הזמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קנדל ג'נר. צילום מסך
ג'נר מדגמנת אנרגיה קשוחה/צילום מסך

ג'נר לא מפסיקה לחפור ומוסיפה, "אני לא חושבת שיש לי עצם ביסקסואלית או לסבית בגוף שלי, אני לא יודעת! מי יודע?! אני פתוחה להתנסויות - לא נגד זה בכל צורה - אבל מעולם לא התנסיתי", מפרטת הטופמודל. "אני יודעת שיש סוג של... אנרגיה גברית? אבל אני לא רוצה להגיד את זה לא נכון, כי אני לא טרנסג'נדרית או משהו כזה. אבל יש לי אנרגיה קשוחה. אני לא לסבית. בפירוש אין לי מה להסתיר. אני בחיים לא אסתיר דבר כזה". אחותי, מה נסגר?


וואלה! סלבס לא לסבית. אז מה אם היא זרקה את בעלה בשביל השכנה מלמטה.

קנדל ג'נר. צילום מסך
אין לי מה להסתיר. קנדל ג'נר/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully